ارومیه؛

تجمیع جشنواره‌ها با هدف کیفی سازی

معاون فرهنگی کانون کشور در جلسه شورای فرهنگی استان آذربایجان‌غربی از رویکرد تجمیع جشنواره‌ها با هدف کیفی سازی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون فرهنگی کانون کشوربا تاکید براین‌که جشنواره‌ها درهر سازمان ابزاری برای رسیدن به هدف آن سازمان‌است و نه خود هدف بیان داشت: با در نظر گرفتن این اصل که جشنواره‌ها لازمه نمایش خروجی‌ها و توانمندی‌های مربیان است، به دنبال تجمیع آن‌ها با هدف کیفی‌سازی بیش از پیش فعالیت‌های مراکز هستیم. قمرزاده افزود : در آینده‌ای نزدیک این رویکرد را که خروجی‌های جشنواره رضوی از سایر جشنواره‌های کانون باشد دنبال خواهیم کرد.

معاون فرهنگی کانون کشور گفت: با توجه به سمت و سوی توصیه‌های مدیر عامل کانون، نظر کارشناسان استان‌ها در برنامه‌ریزی سال 96 تاثیر گزار خواهد بود، ما به دنبال تمرکز‌زدایی در حوزه معاونت فرهنگی، با توجه به ظرفیت‌های مدیریتی در استان‌ها هستیم.

بخش دیگری از جلسه شورای فرهنگی کانون استان به بحث و گفتگو در خصوص چگونگی پرداختن به مناسبت‌ها در لابه‌لای فعالیت‌های مراکز، کمبود کتاب کودک، و شیوه‌نامه فعالیت‌های علمی و نیاز و مراکز به ابزار و وسایل علمی برای انجام این فعالیت اختصاص یافت.

قمرزاده در سفر به آذربایجان‌غربی که همزمان با اردوی استانی 70 نفر ازاعضا فعال مراکز ثابت و سیار کانون استان بود در اردوگاه معلم ارومیه حضور یافته، از کارگاه‌های مختلف بازدید و به همراه اعضا و مربیان پیمان‌نامه حفاظت از دریاچه ارومیه را امضا کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.