ارومیه؛

بازدید استاندارازبیمارستان طالقانی ارومیه

استاندار از بخش دیالیز بیمارستان طالقانی ارومیه بازدید کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سعادت استاندار آذربایجان غربی با حضور در مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی ارومیه ضمن عیادت از بیماران و دیدار با کارکنان و عرض تبریک روز پزشک و داروساز ، از بخش دیالیز این بیمارستان بازدید و از نزدیک مشکلات و چالشهای این بخش را مورد بررسی قرار داد .

سعادت ضمن ابراز رضایت از کیفیت ارائه خدمات درمانی گفت : اثرات اجرای طرح تحول نظام سلامت کاملاً ملموس است و تردیدی نیست که کیفیت و کمیت خدمات درمانی نسبت به قبل از این طرح افزایش داشته است .

وی در ادامه با اذعان به این نکته که بسیاری از مراکز درمانی از جمله بیمارستان طالقانی از قدمت بالایی برخوردار بوده و به لحاظ فیزیکی نامناسب می باشند افزود : در کنار تمامی این تلاشها ، استان همچنان از کمبود تخت و کمبود فضاهای فیزیکی درمانی در رنج می باشد هرچند دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همکارانشان نهایت سعی و تلاش را انجام می دهند و ما نیز پیگیر این موارد هستیم و دولت نیز اهتمام جدی در رفع مشکلات را دارد ولی نیازمند حمایت کافی و جدی مجلس از این طرح که کام مردم و مددجویان با اجرای آن شیرین شده هستیم تا شاهد ارائه خدماتی شایسته مردم استان باشیم . .

لازم به ذکر است در بخش همو دیالیز مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی ارومیه با 50 تخت ، در چهار شیفت فعال بیش از 375 نفر از بیماران دیالیز می گردند و با روند رو به رشد تعداد بیماران و کمبود دستگاه های دیالیز در روزهای آتی شاهد راه اندازی شیفت پنجم دیالیز( از ساعت 2 بعد از نصف شب تا6 صبح) خواهیم بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.