اصفهان؛

افتتاح 65 طرح عمرانی در هفته دولت در اردستان

تعداد 65 طرح عمرانی در سطح شهرستان اردستان در هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،فرماندار اردستان در نشست خبری با خبرنگاران در محل فرمانداری اردستان افزود: این طرح ها در بخش کشاورزی، حوزه سلامت، ورزش و 46 طرح عمران روستایی است.
وی هزینه اجرای این طرح ها را بالغ بر 230 میلیارد ریال از محل اعتبار ملی و بخش خصوصی اعلام کرد.
 علیرضا غیوربا اعلام برنامه های هفته دولت تصریح کرد: در این هفته ضمن دیدار وتجلیل از خانواده معظم شهدا کارمند،غبار روبی گلزار شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و دیدار مسئولان با شهروندان در اردستان، زواره و مهاباد صورت خواهد گرفت.
غیور ضمن گرامیداشت هفته دولت افزود: توفیق خدمت به مردم و جامعه اسلامی هدیه ای الهی است که به کارکنان اعطا شده است.
وی با ابراز امیدواری از تعامل وهمدلی موجود در شهرستان اردستان گفت: با تدبیرهای اندیشیده شده در شهرستان شاهد رونق بخشیدن به توسعه همه جانبه هستیم.
غیور به تعطیلی 50 درصد از بنگاه های اقتصادی و کارگاه های تولیدی شهرستان اشاره و تصریح کرد: با اقدام های صورت گرفته و تسهیلات پیش بینی شده، زمینه فعالیت مجدد این بنگاه ها فراهم شده است.
فرماندار اردستان از افزایش 30 درصدی تملک دارایی شهرستان نیز خبر داد و افزود: امسال سرجمع اعتبار شهرستان بالغ بر 166 میلیارد ریال است که بر اساس نیاز طرح های نیمه تمام اداره ها توزیع شده است.
غیور گفت: اداره های راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، شبکه بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای، محیط زیست، منابع طبیعی و دامپزشکی به صورت ویژه از افزایش اعتبار برخوردار شده اند.
فرماندار اردستان با اشاره به خدمات دولت طی سه سال گذشته افزود: دولت در بخش های مختلف شاهد اقدام های موثر بوده است از جمله در حوزه اقتصادی از تورم 40 درصدی به 16.5 در سال 94 و 9.8 درصدی در سال 95 رسیده ایم.
وی گفت: فراهم شدن امکانات تبادل پول با دیگر کشورها و امکان وارد کردن تکنولوژی و تامین نیاز کارخانه ها وصنایع، تحقق افزایش صدور نفت و لغو تحریم های کشتیرانی ،رونق صنعت گردشگری و صادرات کالا به بازارهای جهانی بویژه پتروشیمی، فرش و میعانات گازی و ایجاد ثبات ارز از اقدام های موثر دولت بوده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.