زاهدان ؛

ایران کشوری قدرتمند و حامی مظلومین است

امام جمعه زاهدان به قدرت ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: کشور ایران یک کشور با ثبات و صلح دوست در دنیا بوده و همیشه حامی مظلومین است.

ایران کشوری قدرتمند و حامی مظلومین استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت الله سلیمانی درخطبه های نمازجمعه این هفته  زاهدان گفت: همزمان با افزایش جنایات تروریست های تکفیری و صهیونیستی و توطئه های بین المللی و ذلت و فرومایگی برخی رژِیم های عربی ، جمهوری اسلامی ایران اصول و اسلوب جدیدی را در روابط بین الملل با وحدت ملی و تکیه بر خودکفایی و بر مبنای حق، صبر، استقامت و منطق رویارویی با دشمن در بیش از سه دهه، پایه گذاری کرده است.

وی افزود:حمله ارتش عربستان به یمن و کشتار مردم بی دفاع این کشور با حمایت های رژیم صهیونیستی انجام می شود و این اقدام ظالمانه آن ها، یمن را به باتلاقی برای سرنگونی آل سعود تبدیل می کند.

وی خاطرنشان کرد :هرگز حکومت آل سعود نمی تواند با حملات هوایی و قتل عام مردم مظلوم و به خاک و خون کشیدن آوارگان در اردوگاه و بمباران مدارس و کشتار کودکان ، این ملت به پاخاسته را به زانو درآورد .

وی تاکید کرد: پیروی از ولایت فقیه توطئه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند و همه وظیفه داریم تا گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم.

وی همچنین به فرارسیدن هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت: نظام اقدامات و دستاوردهای بسیار خوبی داشته است که مسؤولان باید در این هفته آنها را برای مردم بازگو کنند.

آیت الله سلیمانی اظهار کرد: هفته دولت، فرصت و بهانه خوبی است که خدمات و کارهای انجام شده توسط مسؤولان بخش‌های گوناگون از طرق مختلف به اطلاع شهروندان برسد تا مردم با بخشی از زحمات و خدمات ارزشمند ادارات آشنا شوند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.