ارومیه؛

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،ناصر جوانبخت از برگزاری مسابقات قرآنی در مرحله استانی خبر داد و اظهار داشت: مسابقات قرآنی استانی در بخش‌های مختلف در آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این مسابقات فردا در سالن همایش اداره توزیع برق آذربایجان غربی به پایان خواهد رسید، تصریح کرد: 30 درصد شرکت کنندگان در این مسابقات را حافظان قرآن کریم در استان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با بیان اینکه در این مسابقات از نفرات منتخب و برتر تجلیل می‌شود، خاطرنشان کرد: افراد منتخب به مرحله کشوری مسابقات قرآنی معرفی و اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به بخشهای مختلف برگزاری این مسابقات، اذعان داشت: قرائت، تحقیق، دعاخوانی، مفاهیم، حفظ پنج جزء، 20 جزء، 30 جزء نیز از بخشهای برگزاری مسابقات قرآنی در مرحله استانی در آذربایجان غربی است.

جوانبخت با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره از مسابقات توسعه قرآن خوانی و معرفی نفرات برتر است، اظهار داشت: برای این منظور تلاش شده تا افرادی که در زمینه قرآنی فعالیت دارند بیش از پیش معرفی شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با بیان اینکه این مسابقات 28 مرداد ماه امسال آغاز شده است، از افزایش میزان بانوان شرکت کننده در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: امسال تعداد بانوان شرکت کننده در مسابقات افزایش یافته است.

وی با اشاره به بخشهای جانبی این مسابقات، ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم نیز از دیگر بخش‌های برگزاری این مسابقات بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.