ساری

پایان مسابقات قهرمان بیلیارد کشور درمازندران

پرونده بیست و یکمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد مردان در رشته تن بال در شهرستان محمودآباد مازندران با قهرمانی نماینده استان فارس بسته شد.

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، دردیدار نهایی این رقابتها که در مجموعه ورزشی راه چوبی محمودآباد برگزارشد، تختی زرعکانی از فارس و محمدعلی پردل از تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت، نماینده فارس با نتیجه 11 بر 4 حریف مدعی خود را شکست داد و مقام نخست این مسابقات را از آن خود کرد.

در دیدار رده بندی این مسابقات محمد راستی دیگر نماینده استان فارس با نتیجه 9بر3 شهرام دلاور جلالی از استان البرز را شکست داد و سوم شد.

در این دوره فرهاد قشقایی به عنوان سرداور مسابقات، نصرالله جعفری ناظر فدراسیون و کمیته مسابقات، بیژن امجدی رئیس کمیته داوران کشور از شهر آبادان، امیر محمودی از کردستان، محمدجعفر محمودنژاد از گرگان، افشین دهقانی از کرمان، علی محمدزاده از محمودآباد، شاهین باقرزاده رحمانی از آمل و هومن ضرابیان از بابل، عهده دار بودند.

بیست و یکمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد آقایان در رشته تن بال با حضور 106 شرکت کننده از استانهای فارس، گلستان، کرمان، بوشهر، خراسان رضوی، تهران، آذربایجان شرقی، همدان، آذربایجان غربی، البرز،چهارمحال بختیاری،کردستان،خوزستان،کرمانشاه،مازندران ومرکزی از 24 مردادماه به میزبانی هیات بیلیارد و بولینگ مازندران درمجموعه ورزشی راه چوبی محمودآباد آغاز و پنجشنبه شب به پایان رسید.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر جوایز نقدی و حکم قهرمانی اهدا شد.

مسابقات رنکینک کشوری قهرمانی بانوان در رشته ایت بال هم از 30 مرداد تا 2 شهریور در محمودآبادپیگیری می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار