ساری،

بازگشت 354 تن به زندگی

354 غریق از اول خرداد تا کنون در سواحل بابلسر نجات یافتند.

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، فرماندار بابلسر در حاشیه بازدید از نقاط حادثه خیز و طرح سالم سازی دریا در ساحل بابلسر با بیان اینکه از اول خرداد تا کنون ۳۵۴ نفر نجات یافته توسط هلال احمر به ثبت رسیده است گفت : تلاش می شود تا بستر نشاط ، آرامش و حفظ جان مسافرین فراهم شود .

سیدعلی اسد توجه جدی مسافران به هشدارهای ناجیان غریق و عوامل امدادی خواستارشد و افزود : شنا در شب و مناطق ممنوعه وخارج از ساعت حضور ناجیان غریق مهمترین معضل در طرح ساماندهی دریا است.

وی گفت : بیش از ۸۰۰متر مربع بنر در قالب نکات هشدار دهنده و استفاده از طرح های سالمسازی دریا در تبلیغات محیطی برای آگاهی بخشی به شهروندان و مسافران در سطح شهرستان اکران شده است.

وی افزود: ۱۳کیلومتر از سواحل بابلسر قابلیت شنا دارد و برای تامین امنیت مسافران در روزهای تعطیل و پیک مسافر از ناجیان غریق بصورت تمام وقت استفاده می شود.

فرماندار بابلسر گفت: ۱۵۰ قایق های موتوری و ۵۰جت اسکی،۱۲۳ ناجی غریق در امر امداد و نجات در ساحل بابلسر و میرودبهنمیر بکارگیری شد.

اسد افزود: پست‌های ثابت امداد و نجات هلال‌احمر نیز در طول اجرای این طرح در ساحل میرود بهنمیر، پارکینگ اول و پارکینگ سوم بابلسر مستقر می‌شوند.

شهرستان بابلسر با ۱۷ طرح بیشترین تعداد طرح سالمسازی دریا در مازندران دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار