علی رغم مقایسه میلیاردر آمریکایی با هیتلر؛

رئیس جمهور مکزیک برای دیدار با ترامپ ابراز تمایل کرد

رئیس جمهور مکزیک اعلام کرد حاضر است با نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ملاقات کند.

رئیس جمهور مکزیک برای دیدار با ترامپ ابراز تمایل کردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، رئیس جمهور مکزیک برای ملاقات با دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ابراز تمایل کرد.

ابراز تمایل انریکه پنا نیتو برای ملاقات با ترامپ تنها چند ماه پس از آن صورت گرفت که وی این نامزد جمهوریخواه آمریکا را با آدولف هیتلر و بنیتو موسولینی مقایسه کرده بود.

رئیس جمهور مکزیک سه‌شنبه شب در یک مصاحبه تلویزیونی با اشاره به ترامپ گفت :« من قبلا هرگز با وی دیدار نداشته‌ام و با برخی حرف هایی که گفته است، موافق نیستم اما کاملا آماده همکاری با فردی هستم که به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا انتخاب شود.»

دونالد ترامپ با طرح این موضوع که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا، دیوار بلندی در امتداد مرز جنوبی آمریکا به منظور دور نگه داشتن مهاجران غیرقانونی و قاچاقچیان مواد مخدر خواهد کشید و مکزیک را مجبور به پرداخت هزینه آن خواهد کرد، موجب خشم بسیاری در این کشور شد.

رئیس جمهور مکزیک مارس گذشته در مصاحبه با یکی از روزنامه های کشور گفت این کشور به هیچ وجه حاضر به پرداخت هزینه ساخت این دیوار نیست و «لحن تلخ و گستاخانه» ترامپ را با دیکتاتورهای دوره جنگ دوم جهانی همانند دانست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار