آیا پوتین ترامپ را به کلینتون ترجیح می‌دهد؟

دموکرات‌ها نگران مداخله روسیه در انتخابات آمریکا

یک اقدام غیرمنتظره از طرف رئیس‌جمهور روسیه می‌تواند بر انتخابات آمریکا تاثیر بگذارد.

دموکرات‌ها نگران مداخله روسیه در انتخابات آمریکا
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیویورک پست نوشت: یک اقدام غیرمنتظره از طرف "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه می تواند بر انتخابات آمریکا تاثیر بگذارد. این روزنامه آمریکایی در پایگاه اینترنتی خود افزود: همواره مطالبی درباره اینکه چگونه دموکرات ها نگران تلاش پوتین برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طریق انتشار رایانامه های شخصی هیلاری کلینتون هستند، شنیده می شود. اما به گفته یک منبع قابل اعتماد، پوتین و جاسوسان وی تنها افرادی نیستند که به این رایانامه ها دسترسی داشته اند. 

نیویورک پست در ادامه نوشت: آژانس امنیت ملی آمریکا نیز نسخه ای از رایانامه های شخصی کلینتون در اختیار داشته است. اوایل امسال روس ها رایانه های کمیته ملی حزب دموکرات و کمیته ملی جمهوری خواهان را هک کردند و تا زمانی که آژانس امنیت ملی این موضوع را افشا نکرد، هیچ کدام از این احزاب از این موضوع اطلاع نداشتند.  

برخی از رایانامه های کمیته ملی حزب دموکرات درست پیش از برگزاری مجمع دموکرات ها در ماه ژوئیه منتشر شد و جنجالی به راه انداخت زیرا از آن حکایت داشت که نیروهای متحد با هیلاری کلینتون تمام تلاش خود را به کار بسته بودند تا مانع نامزدی برنی سندرز شوند. تاکنون هیچ کدام از رایانامه های حزب جمهوری خواه منتشر نشده است و احتمالا منتشر هم نخواهد شد. 

شاید یکی از دلایل این موضوع این باشد که پوتین - آنگونه که دیگران معتقدند - دونالد ترامپ را به هیلاری کلینتون ترجیح می دهد. دلیل دیگر نیز احتمالا این است که رایانامه های جمهوری خواهان توطئه های این حزب علیه ترامپ را افشا خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار