یاسوج؛

نباید در سفر هیأت دولت منافع عمومی را فدای منافع شخصی کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گفت: نباید در سفر هیأت دولت منافع عمومی را فدای منافع شخصی کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛رضا دهبانی‌پور در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: در مهرماه امسال کنگره بزرگ شهدا رو داریم.

دهبانی‌پور تصریح کرد: ما مدیون شهدا هستیم و برای تبیین مبانی اعتقادی آنها گام برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دهه کرامت بیان کرد: در هر شهرستان هشت جشنواره رضوی برگزار می‌شود و هشت گروه برگزیده در مرکز استان تجلیل می‌شوند.

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه کتاب در 10 شهریورماه خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر هیأت دولت به استان بیان کرد: اصحاب رسانه در این سفر رسالت بزرگی دارند و آن این بوده ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این استان را به نحو مطلوب معرفی کنند.

دهبانی‌پور اذعان کرد: نباید در سفر هیأت دولت منافع عمومی را فدای منافع شخصی کنیم، بدین منظور انتظار می‌رود همه به این مهم آگاه باشیم و از سفر هیأت دولت نهایت بهره را ببریم.

وی با اشاره به مراسم روز خبرنگار در سال گذشته و بیان معضلات در این حوزه بیان کرد: در آن جلسه قصد و غرض خاصی نداشتم و از ساماندهی پایگاه‌های خبری، نشریات و آگهی‌ها سخن گفتم.

دهبانی‌پور هدف از سخنان خود را ساماندهی و مشخص شدن خبرنگاران شناسنامه‌دار عنوان کرد و گفت: طی چند سال آینده با گسترش دولت الکترونیک تلاشمان بر این است ساماندهی شوند.

وی تعداد سایت‌های مجوزدار در سال 94 را تنها یک سایت عنوان کرد و افزود: در حال حاضر 37 سایت مجوز دار داریم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.