یاسوج؛

جریان رسانه‌ای استان ضد توسعه نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جریان رسانه‌ای استان ضد توسعه نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید موسی خادمی امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: رسانه‌ها در استان همراهی بسیار خوبی با دولت دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به دنبال تعریف و تمجید رسانه‌ها نباید باشیم، تصریح کرد: بسیاری از اصلاحات در استان تابع بحث‌های رسانه‌ای اعم از مقالات، تحلیل و خبر است.

وی با تمجید از سایت‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این سایت‌ها برای توسعه استان کمک می‌کنند و نسبت به سایر استان‌های دیگر سایت‌های ما اثرگذارتر است.

خادمی ادامه داد: تنها عده کمی خط تخریب را در پیش گرفته‌اند که در این بین شاید طبیعت کار اقتضا کند که چنین خطی را در پیش بگیرند و شاید هم به دلیل جوان بودن رسانه‌ها است.

وی با ستودن پویایی و پرتحرکی رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جای بسی خوشحالی بوده که بسیاری از حرکت‌ها در استان ما تابع حرکت سایت‌ها و رسانه‌های استان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رسانه‌های استان اعتماد مردم را به خود جلب کنند و نباید به گونه‌ای باشد که با برخی اخبار مخاطبین بی‌اعتماد شوند.

خادمی سفر دولت را به استان فرصت بسیار خوب برای توسعه دانست و گفت: باید چهره زیبای استان و مهمان‌نوازی مردم را به کشور و مسؤولان با اخبار خود ارائه دهیم.

وی گفت: نباید اجازه دهیم برخی افراد اندک بر این چهره زیبا خراشی بیندازند لذا همه وظیفه داریم که بهترین زمینه را برای حضور هیات دولت در استان ایجاد کنیم.

خادمی با بیان اینکه استان کمتر از سایر نقاط کشور برخوردار بوده است، گفت: داده‌های ما بیشتر از ستانده‌های ملی است، هر چه داریم به برکت نظام جمهوری اسلامی است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.