زنجان؛

ورزش يکی از عوامل مهم پيشگيری از آسيبهای اجتماعی

ورزش يکی از عوامل مهم پيشگيری از آسيبهای اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت مردم ومخصوصاً جوانان می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مجتبي بازرگان مدير رفاه و امور اجتماعي اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان  درجلسه هم انديشي هيأت کشتي استان با اشاره به امکانات و ظرفيتهاي مجموعه هاي ورزشي کارگران استان زنجان گفت: استان دارای امکانات مناسبي مي باشد که بايد تلاش شود از اين امکانات برای پيشبرد اهداف و رشد و پيشرفت ورزش استان در سطح کشور به نحو احسنت استفاده شود.
وی با بيان اينکه ورزش يکی از عامل های مهم پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي و پرکردن اوقات فراغت مردم ومخصوصاً جوانان مي باشد افزود: هدف اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان تعامل و همکاری دو جانبه با هيأت کشتي استان برای کمک به ورزش کارگری استان مخصوصاً کشتی مي باشد.
بازرگان در اين رابطه ادامه داد: استان زنجان دارای ورزشکاران و قهرمانان ملي و المپيکی خوبي مي باشد که بايد به اين ورزشکاران و قهرمانان ملي استان توجه ويژه اي شود.
وی از برگزاری جلسه ای با معاون اشتغال اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان برای اشتغال ورزشکاران و قهرمانان ملي استان که شغلي ندارند و از اين بابت در تنگنا قرار دارند، خبر داد و به مکاتبه با مجموعه هاي ورزشي شهرستانهاي استان براي استفاده هيأت کشتي استان از اين مجموعه ها اشاره کرد.
نمايندگان هيأت کشتي استان نيز يکي از مشکلات اصلي ورزش استان و مخصوصاً کشتي را نبود منابع مالی کافي ، نبود زير ساخت مناسب و همچنين نبود حمايت از طرف شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کردند و از آمادگی هيأت کشتی استان برای همکاري و تعامل با اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان براي حمايت از ورزش استان و مخصوصاً ورزش کارگری خبر دادند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.