قم؛

مردم قم به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور می‌روند

بازدید کاروان راهیان نور سازمان بسیج ورزشکاران از مناطق عملیاتی غرب کشور

 
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم از سفر 8000 نفر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور از این استان خبر داد.
 
رضا فقیهی  در یک نشست خبری با تاکید بر اینکه راهیان نور یکی از عملیات‌های فرهنگی سپاه در طول سال است، بیان کرد: این برنامه اثرگذارترین اقدام فرهنگی برای نسل جدید جامعه اسلامی است که این قشر را با آرمان‌های امام و شهدا آشنا می‌کند. امسال نیز اردوهای راهیان نور شمال‌غرب به صورت ویژه دنبال خواهد شد.
 
وی با اشاره به احداث یادمان شهید زین‌الدین در حدفاصل منطقه سردشت و بانه گفت: شرکت‌کنندگان در اردوی شمال‌غرب در دومین روز سفر خود در منطقه میرآباد قبور شهدا را زیارت خواهند کرد.
 
وی حضور در منطقه عملیات والفجر 2 و حاج‌عمران را از دیگر برنامه‌های اردوی راهیان نور شمال‌غرب زائران این استان معرفی کرد و توضیح داد: برای آخرین شب این اردو، زیارت شهدای گمنام ارومیه برنامه‌ریزی شده است؛ شهدای شمال‌غرب کشور در مظلومیت به شهادت رسیده و گفتن شیوه شهادت برخی از این افراد برای مردم غیرقابل شنیدن است.در اردوی راهیان نور شمال‌غرب کشور از یادگاران هشت سال دفاع مقدس برای بازگویی خاطرات استفاده خواهد شد.
 
وی یادآور شد: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی بعد از پایان اردوی راهیان نور شمال‌غرب آغاز خواهد شد و کاروان‌های راهیان نور از 11 مرداد تا 30 شهریورماه به مناطق شمال‌غرب کشور اعزام می‌شوند.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با بیان اینکه اعزام 8 هزار نفر به منطقه شمال‌غرب کشور پیش‌بینی شده است، گفت: عموم مردم می‌توانند برای ثبت‌نام در قالب کاروان‌های راهیان نور یا برای استفاده از سواری‌های شخصی خود در قالب طرح شهید باقری به پایگاه‌های مقاومت بسیج مراجعه کنند.
 
فقیهی یادآور شد: برنامه اردوهای راهیان نور جنوب کشور برای دانش‌آموزان 10 مهرماه با برگزاری مراسمی ملی در حرم حضرت معصومه(س) آغاز خواهد شد.
 
انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، اعزام ، کاروانیان ، مناطق ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار