قم؛

من یک انقلابیم؛شعار امسال راهیان نور

معاون سپاه علی بن ابی طالب با بیان این که شعار امسال راهیان نور من یک انقلابیم است گفت:جوانان انقلابی با گوش دادن به فرمان رهبر انقلاب برای رشد و شکوفایی نظام تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سرهنگ بیطرفان با توجه به شعار امسال راهیان نور کشور ،من یک انقلابیم که از سوی رهبر انقلاب مطرح شده است تصریح کرد:جوانان انقلابی با استکبار ستیزی کار و تلاش در عرصه های سازندگی و علمی برای آبادانی میهن گام بردارند.
 
وی افزود:اردوی راهیان نور با برگزاری یادمان دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام شهداکار فرهنگی تاثیر گذار است،بازدید شش هزار دانش آموز از مناطق عملیاتی در قالب طرح بار اولی شاهدی بر این مدعاست.
 
معاون سپاه علی بن ابی طالب در خصوص کاروان های دانشجویی گفت:اعزام این گروه از راهیان از امروز ۱۴اسفندآغاز شده تا ۱۳فروردین ادامه دارد.
 
سرهنگ بیطرفان با توجه به توسعه ی اردوی راهیان نور افزود:در گذشته مردم فقط در ایام نوروز به راهیان نور اعزام می شدند اما امروز در ایام مختلف سال راهی مناطق عملیاتی می شوند.
 
وی در این خصوص گفت:کاروان های خودروهای شخصی هم از ۲۵اسفند در قالب هشت کاروان تا سوم فروردین به اردوی راهیان اعزام می شوند.
 
معاون سپاه علی بن ابی طالب در مورد برنامه های راهیان نور گفت:هر کاروان شامل روحانی،راوی و مدیر کاروان است،بازدید از یادمان شهدا،گردان ها،مناطق عملیاتی از جمله این برنامه هاست.
 
سرهنگ بیطرفان خاطرنشان کرد:اردوی راهیان نور برای بخش های پنجگانه هم در نظر گرفته شده و روستاییان می توانندبرای ثبت نام به پایگاهای مقاومت بسیج مراجعه و از سهمیه ویژه ای که برای آن ها در نظر گرفته شده استفاده کنند.
 
معاون سپاه علی بن ابی طالب با بیان این که حلقه های صالحین در اردوی راهیان،به عنوان سرگروه عمل می کنند گفت:این حلقه ها کلاس های عقیدتی اردو را برعهده دارند و در اتوبوس ها و در پادگان ها و مساجد استقرار می یابند و به دنبال تثبیت و کیفیت کارهای خدمات رسانی هستند.
 
وی در پایان از تدوین کتاب لشکر علی بن ابی طالب خبر داد و گفت این کتاب تالیف سردار جعفری،فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در آن اسامی تمام گردان ها و دسته ها و گروه ها آورده شده و در واقع کتابی در مورد دلاوران  دفاع مقدس استان قم است که به زودی رونمایی می شود.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.