قم؛

شهدای مدافع حرم ادامه دهنده عاشورای حسینی هستند

شهدای مدافع حرم اگر در روز عاشورا نبودند تا از اهل‌بیت(ع) دفاع کنند امروز با حضور در جبهه مقاومت از حرم اهل‌بیت(ع) دفاع می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز شهدای حرم با تأسی از شهدای دفاع مقدس و صدر اسلام، به دفاع از ارزش‌های اسلامی می‌پردازند، گفت: شهدای مدافع حرم اگر در روز عاشورا نبودند تا از اهل‌بیت(ع) دفاع کنند امروز با حضور در جبهه مقاومت از حرم اهل‌بیت(ع) دفاع می‌کنند.
   
 حجت الاسلام سید مهدی خضری استاد حوزه علمیه قمدر مسجد موسی ابن جعفر با اشاره به مقام والای شهدای دفاع مقدس، گفت: شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و تا خون این شهیدان جاری است دشمن در رسیدن یه اهداف خود نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.
 
  وی در ادامه با بیان اینکه تا خون شهدا وجود دارد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: در صدر اسلام اتفاقات و سختی‌های بسیاری برای رزمندگان اسلام پیش آمد و در طول دفاع مقدس هم رزمندگان ما با تأسی از شهدای صدر اسلام در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی ایستادند.
 
 
 این استاد حوزوی با اشاره به سالروز صدور قطعنامه 598، عنوان کرد: بسیاری از رزمندگان پس از پایان جنگ بسیار گریستند که چرا از قافله شهادت جا مانده‌اند، اما با‌ تبعیت از امام خمینی(ره) قطعنامه را پذیرفتند.
 
 
وی اظهار کرد: اگر دیروز دشمنان به اهل‌بیت(ع) جسارت کردند و ائمه اطهار(ع) را به شهادت رساندند، امروز بازماندگان همان طایفه در قالب داعش، تکفیری‌ها، القاعده و جبهه النصره می‌خواهند اسلام ناب محمدی را از بین ببرند.
 
  حجت الاسلام خضری با بیان اینکه امروز شهدای حرم با تأسی از شهدای دفاع مقدس و صدر اسلام، به دفاع از ارزش‌های اسلامی می‌پردازند، گفت: شهدای مدافع حرم اگر در روز عاشورا نبودند تا از اهل‌بیت(ع) دفاع کنند امروز با حضور در جبهه مقاومت از حرم اهل‌بیت(ع) دفاع می‌کنند و با شهادت در این مسیر به آرزوی خود دست یافتند.
 
  وی با اشاره به اینکه امنیت کشور به برکت خون شهدا تأمین شده است، اظهار کرد: امروز مزار شهدا به عنوان زیارتگاه محسوب می‌شود و حضور پر شور مردم انقلابی در صحنه نوعی تبعیت از ولایت است که در مراسم شهدای دفاع مقدس، غواص و مدافعان حرم به روشنی مشهود است.
 
  حجت الاسلام خضری در ادامه با اشاره به ایجاد گروهک‌های وهابی و تکفیری از سوی استکبار و آل‌سعود، افزود: ایران اسلامی کشوری امن در منطقه است، انقلاب اسلامی دوست و دشمن را مشخص می‌کند و امروز وفاداران به اسلام شناخته شده هستند.
 
 وی در پایان گفت: امروز خدمت به مردم عرصه دیگری از مبارزه و مقابله برابر دشمنان اسلام است و اگر کادر نیروی انتظامی در سرما و گرما در جشن و عزا، برای دفاع از امنیت مردم، جان و ناموس مردم حضور دارند به‌ نوعی در عرصه دفاع در جبهه خدمت‌رسانی حضور دارند

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، شهدا ، مدافع ، حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار