سمنان؛

ایجاد نخستین قرارگاه فرهنگی نماز جمعه کشور

امام جمعه مهدی شهر گفت: از مهمترین اهداف این قرارگاه، رصد عملیات نرم دشمن،ایجاد ارتباط با گروه ها ونهادهای فعال فرهنگی و تغذیه فکری این افراد می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهدیشهر؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی افزود: رصد عملیات نرم دشمن،ایجاد ارتباط با گروه ها و نهادهای فعال فرهنگی و تغذیه فکری این افراد تهیه نقشه جامع فرهنگی شهر، برگزاری دوره های آموزشی در راستای توان افزایی نیروهای انقلابی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ارتباط با خانوداه های معظم شهدا از مهمترین اهداف این قرارگاه می باشد.

امام جمعه مهدی شهر با اشاره به اقامه اولین نمازجمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط مرحوم آیت الله طالقانی، نمازجمعه را یک نماز حکومتی دانست و خاطر نشان کرد: اولین برنامه فرهنگی پیامبر اکرم (ص) برپایی نمازجمعه بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در توصیف اهمیت و جایگاه نمازجمعه افزود: معظم له نماز جمعه را قرارگاه ایمان،بصیرت،تقوا واخلاق معرفی کرده اند. 

امام جمعه مهدیشهر هدف دشمن در جنگ نرم فرهنگی، تغییر در باورها، اعتقادات و افکار و اندیشه و تغییر در ساختار و نظام حکومتی دانست افزود: نمازجمعه یک سنگر توانمند در برابر تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم دشمن می باشد. 

وی از عضویت جمعی از نخبگان فرهنگی شهرستان در این قرارگاه و استفاده از تجارب ارزشمند این افراد خبر داد.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.