تئاتر در هفته‌ای که گذشت؛

تئاتری شدن علی پروین در ایرانشهر

تئاتر در هفته از اتفاقات مهم و میزبانی یک نمایش از علی پروین در تماشاخانه ایرانشهر می‌گوید.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سر خط مهمترین اخبار تئاتر در هفته گذشته را در ادامه می‌خوانید:

*نمایش «یادم تو را فراموش» در ادامه اجراهای خود در سالن دکتر ناظر زاده میزبان چهره‌هایی همچون علی پروین، محمد متوسلانی، وحید هاشمیان، اصغر همت، لوریس چکناواریان، بهروز بقایی، مجید مظفری، نیکی مظفری، شیرین یزدان بخش شهرام قائدی، فرهاد اصلانی، رضا بنفشه خواه، لیلا بلوکات، مرجانه گلچین شد.
 
*پنجمین جشنواره تئاتر سه نقطه هم برگزار شد و داوری آن توسط سه تن از هنرمندان کشورمان صورت گرفت که دست آخر گروه برگزیده اجرای عموم را در تماشاخانه سه نقطه به خود اختصاص داد.
 
*«کتابی که نمایش شد!» عنوانی است که این روزها درباره آن صحبت های بسیاری  می شود. کتاب «بیشعوری» با اقتباسی که کارگردان این نمایش از آن داشته توانسته مخاطبان خودش را پیدا کند و تماشخانه سه نقطه هم میزبان آن شده است.

*بخش تئاتر مسجد سوگواره خمسه هم امسال برای اولین بار برگزار می شود که  قرار است از گروه های تئاتر مساجد جهت اجرای آثار دعوت به عمل آید.

*نمایش کمدی «شایعه» به کارگردانی داریوش مودبیان از  20 تیر ماه در خانه موزه استاد انتظامی روی صحنه می‌رود. همچنین نمایش «افسانه ببر» که تا امروز پذیرای بیش از ۳۵۰۰ نفر از تماشاگران تئاتر بوده، در روزهای پایانی اجرای خود در دو نوبت  ۲۱ و ۲۲:۱۵ در تماشاخانه باران اجرا می شود.

*نمایش «پدر یک دقیقه ای» به نویسندگی و کارگردانی رضا فیاضی این روزها در تالار هنر روی صحنه در حال اجراست که افتتاحیه آن  با حضور جمشید مشایخی صورت گرفته است.

*نمایش «شاه اوبو» نوشته احسان زیورعالم «برداشتی از متن آلفرد ژاری» به کارگردانی آناهیتا قرچه از 28 تیرماه ساعت17 در تئاتر باران روی صحنه می رود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.