اهواز؛

انتقاد نماینده ولی فقیه در خوزستان از قطار شهری اهواز

نماينده ولي فقيه در خوزستان از طولانی شدن طرح احداث قطار شهري اهواز انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آيت الله سید محمدعلی موسوي جزايري با انتقاد از طولاني شدن  طرح احداث  قطار شهري اهواز گفت:  بايد شهرداري اهواز، استانداري خوزستان و ديگر دستگاه هاي استان با هر نظري اقدامي کنند که حداقل مرحله نخست  قطار شهري در اهواز افتتاح و مورد استفاده شهروندان قرار گيرد.

وی افزود: مترو يک خواسته عمومي است که اکنون اين طرح بسيار طول کشيده و طولاني شده است و بايد در جهت تکميل آن و افتتاح قطار شهري تلاش کرد.

آيت الله موسوي جزايري از شهرداري و شوراي شهر اهواز به دليل انجام طرح هاي عمراني تقدير و تشکر مي شود؛ در سيماي استاندار جديد خوزستان نشاط و پويايي نمايان است و اين امر نويد آينده خوبي را مي دهد.

نماينده ولي فقيه در خوزستان اظهار داشت: توجه به پارک هاي حجاب از مسائل مهم ديگر که بايد مورد توجه قرارگيرد و اکنون پارک هاي حجاب که در اهواز تاسيس شده اند تا حدودي در حاشيه شهر هستند و نياز است که در مرکز شهر نيز اين پارک ها تاسيس شود تا بانوان به راحتي بتوانند استفاده کنند.

وی تصريح کرد: وجود پارک هاي حجاب بسيار مهم و تاثيرگذار است و نماد عفت، حجاب و اسلاميت شهر است.

ایشان با تقدير از تغيير نام پل جوادالائمه به شهداي مدافع حرم عنوان کرد: اين نامگذاري بسيار قابل تقدير و ابتکار شايسته و خوبي است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.