پس از شکست در رقابت انتخابی:

هادی:خادم را به خدا واگذار می کنم/عدالت رعایت نشد

آزاد کار وزن 125 کیلو گرم کشورمان پس از شکست در رقابت انتخابی رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی را مقصر دانست.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آزادکار سنگین وزن اردوی تیم ملی پس از شکست در دیدار انتخابی در برابر کمیل قاسمی در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه حرف های رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی تناقض بسیار دارد و ظاهر و باطن او با هم یکی نیست. خادم را به خدا واگذار می کنم.

وی تاکید کرد:خادم در فرودین ماه به من گفت به هیچ عنوان رقابت انتخابی در وزن 125 کیلوگرم برگزار نمی شود و جام جهانی و تورنمنت های پیش رو ملاک انتخاب است.در جام جهانی کشتی های نسبتا خوبی گرفتم و در تورنمنت ارمنستات علی رغم حذف قاسمی من به عنوان نخست رسیدم اما نمی دانم چه شد که وعده ای که داده بودند با چرخشی 180 درجه ای به رقابت انتخابی تغییر کرد.

هادی خاطرنشان کرد: اتفاق عجیب دیگر این که روز رقابت انتخابی تغییر کرد همه این موضوعات به ضرر من بود. من از این اتفاق و شکست امروز نمی گذرم چرا که زحمات زیادی کشیده بودم واعتقاد دارم عدالت به هیچ عنوان رعایت نشد.
انتهای یپام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۵ تير ۱۳۹۵
با احترام به پهلوان قاسمی، ما کشتی گیران یزدی حمایت خود را از پهلوان هادی اعلام می نماییم.
Turkey
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۴ تير ۱۳۹۵
آقای هادی شما قبلا باید می رفتی با آقایان جدیدی، حیدری، دبیر، بهروز یاری، مجید خدایی، مهدی تقوی، صادق گودرزی ووووو مشورت می کردی برای شناخت دقیق از برادران خادم. این برادران بارها و بارها به کشتی گیران صدمه زدند و هرگز زبان و دلشان یکی نبوده است. همه این نفراتی که نام بردم توسط برادران خادم بارها گزیده شدند و شما هم متاسفانه به این لیست اضافه شدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۴ تير ۱۳۹۵
بهتر است اقای خاد با رعایت صداقت و وجدان م در مورد گفته های اقای هادی توضیح دهد کرگانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۴ تير ۱۳۹۵
عیبی یوخ ... پهلوان سرت را بالا بگیر . این کارها اولین بار نیست و آخرین بارهم نخواهدبود.
آخرین اخبار