پس از پیروزی در رقابت انتخابی :

قاسمی:حق به حق دار رسید/داوری مشکلی نداشت

دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن گفت: برگزاری رقابت انتخابی بین من و پرویز هادی عادلانه ترین راه برای انتخاب ملی پوش المپیکی کشورمان بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیل قاسمی پس از پیروزی بر  در دیدار انتخابی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد در جمع خبرنگاران گفت: در رقابت نخست غافلگیر شدم و نتیجه را واگذار کردم اما در مسابقه دوم با نکاتی که مربیان گفتند تغییر تاکتیک دادم و با  برنامه کشتی گرفتم  که خوشبختانه جواب داد و در دو رقابت بعدی پیروز میدان شدم.
دارنده مدال نقره جهان در خصوص نحوه داوری و اعتراضات تماشاگران نیز گفت: این مسابقه از نظر داوری هیچ مشکلی نداشت به هر حال طبیعی است طرفداران کشتی گیر که مغلوب شده به اعتراضاتی هم داشته باشند.
قاسمی خاطرنشان کرد: سال گذشته با شکست در دیدار انتخابی مقابل پرویز هادی وی راهی رقابت های جهانی 2015 شد، حالا نیز من پیروز شدم و حق به حق دار رسیده است.من و  پرویز هادی با هم دوست و رفیق هستیم اما در میدان مبارزه با هم رقابت داریم و خوشحالم  از این که باز هم به المپیک رسیدم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۱۶ تير ۱۳۹۵
با سلام کافی فقط منصف باشیم اولا که اگه امتیازات سه تا دیدار رو کنار هم بذارن میشه باز فهمید . دوما اقای کمیل قاسمی بعد از المپیک تا حالا روند رو به نزولی داشته من که اکثر کشتی ها رو دنبال میکنم چیزی از ایشون ندیدم . چرا قبل از مسابقات جهانی که پرویزهادی نفر اول تیم ملی بود رو فرستادن بازی های اسیایی بعد کمیل قاسم رو فرستادن مسابقات جهانی بعد از اون شما مسابقات چند سال اخیر قاسمی رو که نگاه کنی نمیبینی این اقا یه فن بزنه فقط با بازی دفاعی کار میکنه که نشون از ضعفشه. بنظر من مازندران لابی بزرگی تو فدراسیون داره و حق به حق دار نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۵ تير ۱۳۹۵
درود بر شیر مرد جویباری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۱۵ تير ۱۳۹۵
تمام عالم و آدم میگن این مسابقه ناعادلانه بوده و حق پهلوان پرویز هادی رو خوردن اونوقت با وقاحت تمام میگن هیچ چیز مشکلی نداشت!
آخرین اخبار