بیرجند؛

مشکلات جدی خراسان جنوبی در حوزه زیرساخت ها

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استان خراسان جنوبی در زیرساخت‌ها با مشکلات جدی رو به رو بوده است و باید دولت توجه ویژه به آن داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی امروز صبح در جلسه شورای اداری استان و در آیین تودیع و معارفه استانداران خراسان جنوبی افزود : هر چند دولت در این سال‌ها با مشکلات اقتصادی زیادی رو به رو است اما استان در زیرساخت‌ها با مشکلات جدی رو به رو بوده و باید دولت توجه ویژه به آن داشته باشد.

وی گفت: اگر این توجه ویژه صورت نگیرد درآینده نزدیک روستاها خالی شده و باید به جای روستاییان نیروهای امنیتی بگذاریم.

وی افزود : مردم خراسان جنوبی مردمی ولایت مدار و فرهنگی هستند که امیدواریم این سفر برای آن‌ها به خیر باشد.

وی با بیان اینکه طبق برخی آمارها در برخی از پارامترها استان به رتبه های ۲۶ و ۲۷ تنزل یافته است، گفت: در این بین امنیت تنها پارامتری است که استان ما به رتبه های آخر کشور نرسیده است اما اگر به این استان توجه نشود این پارامتر را نیز از دست خواهیم داد.

امام جمعه بیرجند اظهار کرد : مردم استان مردم خوبی هستند و باید به تناسب خوبی کنیم و نکند کار از کار بگذرد و نتوانتیم جواب فریادها را بدهیم.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی با اشاره به مرز طولانی استان با کشور افغانستان خاطر نشان کرد: نیروهای ناتو و استکبار و نیروهای ان ها در کنار ما هستند و به علاوه مردم این استان سال‌ها با مشکل خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آقای خدمتگزار استاندار سابق استان، تلاش زیادی برای پیشرفت و توسعه استان کرد، گفت : وی به سیاست دولت که همان میانه روی است به درستی عمل کرد ، اما هرچند شاید این عملکرد به نفع ادامه کار دولت نبود اما ایشان تلاش زیادی برای مشکلات استان داشت.

وی با بیان اینکه جناب پرویزی را نیز فرد مصمم یافتیم افزود : اینجا حرف های زیادی زده می‌شود که آقای وزیر دو دوست خود را به استان آورده است حتما این به صلاحدید بوده اما این رفاقت هزینه دارد و خود شما نیز باید توجه ویژه به استان داشته باشید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.