هشت ساعت تاخیر برای پرواز تهران - اردبیل ایران ایر/اختصاص دو فروند هواپیمای جایگزین

پس از هشت ساعت تاخیر مسئولین شرکت ایران ایر برای مسافران پرواز جایگزین در نظر گرفتند.

وی افزود:برای 250 مسافر این هواپیما، 2هواپیما در نظر گرفته شده است که تا دقاقیقی دیگر پرواز خواهند کرد.

رییس کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر در خصوص نوع هواپیمای جایگزین اظهار داشت: یک فروند هواپیمای ایرباس 320 و یک فروند هواپیمای فوکر  برای جابجایی این 250 مسافر در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان پرواز شماره 495 تهران-اردبیل که قرار بود ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز(سه شنبه) تهران را به مقصد اردبیل ترک کند، کماکان به علت نقص فنی در فرودگاه مهرآباد زمین گیر است.

به گفته مسافرین این پرواز علاوه بر اینکه این پرواز تا کنون بیش از هشت ساعت تاخیر داشته است،کارکنان فرودگاه رفتار توهین آمیزی با مسافرین این پرواز داشته اند.

در این خصوص شاهرخ نوش آبادی رییس کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت:این هواپیما که از بوشهر به تهران برای مسافرگیری به سمت اردبیل حرکت کرده بود پس از بررسی این هواپیما(ایرباس 21) در فرودگاه مهرآباد، بازرسان متوجه نقص فنی شدند.

وی ادامه داد:به سبب طولانی شدن نقص فنی تصمیم به اختصاص هواپیمای جایگزین گرفته شد اما به دلیل اینکه تامین خدمه دو هواپیما از نقاط مختلف زمان‌بر است،تاخیر این پرواز طولانی شده است.

وی افزود:برای 250 مسافر این هواپیما ،2هواپیما در نظر گرفته شده است که تا دقایق دیگر پرواز خواهند کرد.

رییس کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر در خصوص نوع هواپیمای جایگزین اظهار داشت: یک فروند هواپیمای ایرباس 320 و یک فروند هواپیمای فوکر در برای جابجایی این 250 مسافر در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار