صدور مجوز پروازی در۲ مسير خارجی

مديركل فرودگاه‌های استان فارس ضمن توضیح روند تکمیل طرح های توسعه‌ای فرودگاه شیراز گفت: شركت هواپيمايی ماهان از امروز دوشنبه ۱۴ تیر ماه در مسير شيراز – دوبی پرواز خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مديركل فرودگاه‌هاي استان فارس از صدور مجوز پروازی در۲ مسير خارجی خبر‌داد و گفت: شركت هواپيمايی ماهان از روز دوشنبه ۱۴ تیر ماه در مسير شيراز – دوبی پرواز خود را آغاز کرد و هر هفته سه پرواز شیراز به دوبی انجام می‌شود.

رضا بدیعی فرد در این باره توضیح داد: علاوه بر این یک پرواز هم از شرکت هواپیمایی جورجیا در مسیر شیراز به تفلیس داشتیم که روزجمعه اولین پرواز خود را انجام داد و در صورت استقبال مسافران این خط پروازی به چهار پرواز درهفته هم خواهد رسید. هم چنین پرواز هواپیمایی کیش ایر در مسیر شیراز به مسقط نیز به تازگی به خط‌های پروازی فرودگاه اضافه شده است که در صورت استقبال مردم قابلیت افزایش دارد.

روند تکمیل طرح های توسعه‌ای فرودگاه شیراز

وی در خصوص روند تکمیل طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه شیراز نیز گفت: درحال ساخت یک ترمینال خارجی هستیم که از بزرگترین طرح‌های ترمینالی شرکت فرودگاه‌ها محسوب می‌شود و ساخت و تجهیز آن چیزی نزدیک ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه برمی‌دارد.

بدیعی فرد با اعلام اینکه این پروژه تاکنون ۳۰ میلیارد هزینه برداشته است ادامه داد: این پروزژه 30ماهه تعریف شده بود که تا کنون با گذشت ۱۲ ماه از شروع به کار آن ۱۸ درصد رشد فیزیکی داشته است و تا آخر شهریور امسال به 40درصد می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وی با بیان اینکه طرح توسعه پارکینگ هواپیماها نیز درحال اجراست، ادامه داد: تراش روکش دو باندفرودگاه همراه تکمیل ساختمان پلیس فرودگاه و هم چنین تکمیل پارکینگ طبقاتی، پروژه‌هایی هستند که  رشد فیزیکی بالای ۹۵ درصد دارند و در هفته دولت راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار