عزیز انصاری: لفاظی‌های ضد اسلامی ترامپ مرا نگران خانواده‌ام کرده است

کمدین و بازیگر آمریکایی به شدت از اظهارات ضد اسلامی دونالد ترامپ انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت یو اس مگزین، "عزیز انصاری،" کمدین و بازیگر مسلمان آمریکایی روز جمعه خشم خود را از لفاظی های تند "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا علیه مسلمانان نشان داد. این بازیگر 33 ساله پس از حمله مرگبار اورلندو از خانواده مسلمان خود خواست برای عبادت به مسجد نروند و حتی به این مکان مقدس نزدیک هم نشوند.

انصاری که در کارولینای جنوبی متولد شد در مقاله ای برای روزنامه نیویورک تایمز نوشت: واقعا منزجر کننده است که از یک شهروند آمریکایی بخواهی هنگام عبادت مراقب باشد. امروز با وجود افرادی مثل دونالد ترامپ که سخنرانی های نفرت انگیزی ارائه می دهند، تعصب به سطح جدیدی رسیده که بسیار وحشتناک است. این نوع تعصب می تواند بر نحوه زندگی، کار و فعالیت مردم اثر بگذارد. این نوع تعصب باعث شده من نگران خانواده ام شوم.

وی در ادامه نوشت: من و دیگر مسلمانان آمریکا بیشتر با افراد کشته شده در تیراندازی اورلندو احساس همدردی می کنیم تا با آن تروریستی که مسئول مرگ این 49 نفر شد.

عزیز انصاری همچنین به شدت از دونالد ترامپ به خاطر سخنرانی نفرت انگیزش علیه مسلمانان انتقاد کرد و گفت: ترامپ در واکنش به تیراندازی اورلندو جملاتی در حساب توییتر خود نوشت که به نظر می رسید از وقوع این حمله تروریستی بسیار خوشحال است.

انصاری همچنین خشم خود را از اظهارات ضد اسلامی ترامپ در خصوص حملات تروریستی 11 سپتامبر نشان داد. ترامپ پیشتر مدعی شده بود پس از وقوع این حملات تروریستی، مسلمانان در خیابانها جشن گرفته بودند. انصاری در این خصوص گفت: هیچ یک از مسلمانان از این حادثه خوشحال نبودند؛ تنها چیزی که در آن زمان در سطح شهر دیده می شد حس ناراحتی، ترس و وحشت بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
اگر بجای ترامپ کلینتون بود فتنه 96 برای ایران رقم می زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
اگر بجای ترامپ کلینتون بود فتنه 96 برای ایران رقم می زد
آخرین اخبار