قزوین؛

واگذاري 100 دستگاه آريو به تاکسيرانان

100 دستگاه تاکسي آريو با تسهيلات، امتيازات و خدمات ويژه‌اي به متقاضيان ارائه مي‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛مدير عامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين در نظر دارد به منظور تسريع در امر نوسازي ناوگان و همچنين افزايش کيفيت ارائه خدمات به شهروندان، برای واگذاري خودروهاي آريو اقدام کند.

عبدالعلي دربندي زاده افزود: تاکسيرانان علاقمند به دريافت اين خودروها مي‌توانند با توجه به محدوديت زماني، هر چه سريع­تر براي ثبت نام به واحد صدور پروانه سازمان مراجعه کنند.

به گفته وی ،  تاکسيراناني که داراي مجوز از سازمان تاکسيراني باشند، اعم از مالک يا کمکي، مشروط به معرفي يک تاکسي فرسوده، مي‌توانند در اين طرح ثبت نام کنند.

مدير عامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: اولويت‌هاي در نظر گرفته شده براي واگذاري اين خودروها به ترتيب شامل تاکسي بي­سيم 133، شرکت کوروش تاکسي، شرکت بي­سيم تاکسيرانان، شرکت­هاي آژانس سطح شهر، خطوط درون شهري، تاکسي­‌هاي گردشي و بخش خصوصي است.

وي با اشاره به اينکه تمام واگذاري­‌ها به رنگ زرد خواهد بود، تصريح کرد: پرداخت تسهيلات 50 ميليون ريالي قرض­ الحسنه با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 30 ماهه، تخفيف 100 درصد دوساله حق عضويت و همچنين تخفيف 100 درصد دوساله تمديد مجوز، از جمله امتيازات در نظر گرفته شده است .

مدير عامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين ، يک سال استفاده رايگان از کارواش، بخشودگي 10 ميليون ريالي ورودي تاکسي بي­سيم، بخشودگي 9 ميليون ريالي از شهريه تاکسي بي­سيم و پيگيري اخذ مجوز از شورا براي افزايش نرخ خدمات، از سوي سازمان از ديگر امتيازات در نظر گرفته شده  ذکر کرد .

اين مسئول با اشاره به شرايطي که براي دريافت خودروهاي فرسوده بالاي 10 سال در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: اين خودروها بايد سند مالکيت و پروانه تاکسيراني داشته باشند که با داشتن چنين شرايطي، 50 ميليون ريال بابت گواهي اسقاط لحاظ خواهد شد.

وي با اشاره به برخي از مزاياي خوردوهاي آريو يادآور شد: تاکنون در حوزه تاکسيراني استان و کشور از چنين خودروهايي استفاده نشده است و با توجه به اين که قيمت آن بيش از تاکسي هاي فعلي است، به طور قطع خدمات بهتر و باکيفيت­ بالاتر به شهروندان ارائه مي دهد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.