قزوین؛

اختصاص تسهيلات متنوع و متعدد براي ساخت مسکن

سقف وام بدون سپرده ي خريد و ساخت مسکن از 45 ميليون به 60 ميليون تومان افزايش يافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛سيد اصغر حسيني مدير شعب بانک مسکن در جلسه شوراي مسکن استان مدت بازپرداخت اين تسهيلات  را 12 سال اعلام کرد و گفت : براي شهرهاي بالاي 200 هزار جمعيت و مراکز استاني 50 ميليون تومان و شهرهاي زير 200 هزار نفر 40 ميليون تومان وام در نظر گرفته شده است.
اختصاص تسهيلات متنوع و متعدد براي ساخت مسکن
حبيبي معاون عمراني استاندار هم در اين جلسه با اشاره به اينکه حوزه مسکن حدود 30 درصد از اشتغال و اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده است از پرداخت تسهيلات متنوع از سوي بانک هاي مختلف از جمله بانک مسکن خبر داد.

حبيبي افزود : جلساتي با حضور انبوه سازان به نمايندگي از بخش خصوصي و بانک ها برگزار شده است که با توجه به هدف قرار دادن جوانان و زوجين در حوزه ساخت و ساز و پرداخت تسهيلات مناسب به آنها در اين مرحله ، بايد اطلاع رساني شود.

ماني فر مديرکل راه و شهرسازي هم از سه پروژه در حال احداث براي رونق ساخت و سازخبرداد .

اختصاص تسهيلات متنوع و متعدد براي ساخت مسکن
ماني فر گفت: يکي از اين سه طرح تاسيس  صندوق مسکن است که خريد زمين آن انجام شده است و علاوه بر اين در حال سرمايه گذاري براي  دو مجموعه تجاري و بازارچه در ساختمان هاي مسکن مهرهستيم که مجموعا در اين پروژه ها حدود 70 تا 100 ميليارد سرمايه گذاري خواهد شد و تا 3 سال آينده هم قابل بهره برداري هستند .

ماني فر در ادامه گفت : مهم ترين مسئله در حوزه تسهيلات مسکن تفاوت عملکرد بانک ها و عدم اطلاع دقيق مردم از تسهيلات بانکي است که با آماده کردن يک بسته ي پيشنهادي به مردم که در آن همه ي تسهيلات مربوط به مسکن گنجانده شده باشد، ميتوان اين مشکل را حل کرد.
انتهای پیام/

برچسب ها: اختصاص ، تسهیلات ، ساخت ، مسکن ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.