لغو مجوز ورود 83 هزار فلسطینی به اراضی اشغالی

رژیم صهیونیستی مجوز ورود 83 هزار فلسطینی را به فلسطین اشغالی لغو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه مجوز ورود  83 هزار فلسطینی را به فلسطین اشغالی در ایام  ماه مبارک رمضان لغو کرد.

پس از حمله شهادت طلبانه چهارشنبه شب دو جوان فلسطینی در تل آویو که  به هلاکت چهار صهیونیست منجر شد، مقامات این رژیم  روز پنجشنبه از لغو  مجوز ورود 83 هزار فلسطینی به فلسطین اشغالی و  شهر قدس اشغالی خبر دادند .

یک مرکز  وابسته به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و مسئول هماهنگی  فعالیت های ارتش این رژیم در اراضی اشغالی فلسطین صبح امروز در بیانیه ای  اعلام کرد همه مجوز هایی که به مناسبت ماه رمضان  به فلسطینی ها  به  ویژه ساکنان کرانه باختری رود اردن  برای ورود به  فلسطین اشغالی  ارائه شده بود، لغو شدند که تعداد آنها به 83 هزار  می رسد .

این  مرکز وابسته به وزارت جنگ  رژیم صهیونیستی  تاکید کرد بر اساس تصمیم  جدید، مجوزهای ورود صدها نفر از اهالی نوارغزه به قدس اشغالی نیز در ایام ماه مبارک رمضان برای دیدار با نزدیکان شان و یا شرکت در مراسم نماز جماعت در مسجد الاقصی لغو  خواهند شد .

پس از حمله  شب گذشته دو جوان فلسطینی در تل آویو، مقامات اسرائیل مجوز ورود  204 نفر از نزدیکان  یکی ازعاملان این حمله را لغو کردند.

 از آغاز انتفاضه قدس در کرانه باختری رود اردن و فلسطین اشغالی  در اوایل  اکتبر سال گذشته  دست کم 207  فلسطینی  در حمله نظامیان صهیونیست کرانه باختری رود اردن ، قدس اشغالی و نوار غزه  به شهادت رسیدند. 28  صهیونیست نیز در این مدت کشته شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار