اهواز؛

6 تکواندوکار خوزستانی در اردوی تیم‎ملی هان‎مادانگ

مسابقات انتخابی تیم‌ملی هان‎مادانگ در دو گروه زنان و مردان در خانه تکواندو تهران به پایان رسید و در نهایت 40 تکواندوکار جواز حضور در اردوی تیم‎ملی را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسابقات انتخابی تیم‌ملی هان‎مادانگ در دو گروه زنان و مردان در خانه تکواندو تهران به پایان رسید و در نهایت 40 تکواندوکار جواز حضور در اردوی تیم‎ملی را کسب کردند.

این دوره از رقابت‎ها در گروه زنان در سه آیتم نوپی آپ چاکی، پومسه ابداعی (تیمی) و پومسه استاندارد و در گروه مردان نیز در هفت آیتم جوموک، سونال، تی چاگی، نوپی چاگی، چند جهت، پومسه استاندارد و ابداعی زیر نظر زینال حسینی به عنوان سرپرست تیم‌ملی، علیرضا مردانی به عنوان سرمربی تیم‌ملی و بهنام منتظری به عنوان مربی تیم‌ملی پیگیری شد.

در پایان این پیکارها، 27 تکواندوکار در گروه مردان و 13 تکواندوکار در گروه زنان جواز حضور در اردوی تیم‌ملی هان‎مادانگ را به دست آوردند تا به عنوان نمایندگان کشورمان در مسابقات جهانی 2016 هان‎مادانگ که در کره جنوبی برگزار می‎شود، شرکت کنند.

 دعوت‎شدگان خوزستانی به اردو به شرح زیر می‎باشند:

در گروه زنان، ساحل فرج‎نژاد (رده سنی 16 تا 18 سال - رشته نوپی آپ چاگی)، رومینا خوانساری (رده سنی کمتر از 19 سال - بخش تیمی پومسه استاندارد) و فاطمه شادیان، صفورا اردشیری و عفت گودرزی (رده سنی بالاتر از 19 سال - بخش تیمی رشته پومسه ابداعی) از استان خوزستان به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شدند.

همچنین در گروه مردان مهرداد تیلاوی (رده سنی 40 تا 59 سال - رشته جوموک کیوکپا) از دعوت‌شدگان به اردوی تیم‌ملی است.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.