اهواز؛

نفرات برتر اسکیت سرعت نوجوانان شناخته شدند

برترین‌های مسابقات انتخابی اسکیت سرعت نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رییس هیات اسکیت استان اظهار کرد: این مسابقات یکشنبه و دوشنبه این هفته در هر دو بخش دختران و پسران و در سه گروه سنی به میزبانی شوش برگزار شد.

الهه موالی‎زاده،  به نفرات بخش دختران این مسابقات اشاره کرد و گفت: در گروه سنی اول، نیوشا چراغ‌سحر از شوش در ماده‌های 300 و 500 متر به قهرمانی رسید، در رده سنی دوم در ماده 200 متر ملیکا سواری از اهواز و در ماده 500 متر معصومه رشیدی‌فر از ماهشهر جایگاه‌های نخست را به خود اختصاص دادند و در گروه سنی سوم نیز مولود وکیلی از شوش در ماده‌های 200 و 300 متر به قهرمانی رسید.

رییس هیات اسکیت خوزستان خاطرنشان‌کرد: در بخش پسران نیز در گروه سنی اول، محمدامین ابوالوردی از ماهشهر، در گروه سنی دوم مسعود عصیر از خرمشهر و در گروه سنی سوم علی چمیده از آبادان همگی در هر دو ماده 200 و 300 متر جایگاه نخست را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: اسکیت‌بازانی از هفتکل، اهواز، ماهشهر، بندرامام، خرمشهر، آبادان، شوش و دزفول در این مسابقات حضور داشتند.

موالی‌زاده در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات اسکیت جام رمضان خوزستان، گفت: این مسابقات از فردا شب پس از افطار در تمام استان در هر دو بخش دختران و پسران آغاز خواهد شد. این مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به صورت مسابقه‌ای در ماده‌های 200 ، 300 و 500 متر و در رده سنی نونهالان به صورت جشنواره‌ای و در 10 ایستگاه و پنج گروه سنی برگزار خواهد شد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.