اهواز؛

تجلیل از دانش‌آموزان قرآنی در سوسنگرد

تجلیل و تقدیر از دانش‌آموزان قرآنی در راستای تربیت و استعدادیابی نخبگان قرآنی و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان برای فراگیری مفاهیم اسلامی و دینی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش سوسنگرد ، از تجلیل از دانش‌آموزان نخبه قرآنی و فرهنگی این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم دوشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه در دارالقرآن امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار خواهد شد.

جاسم نیسی، با اشاره به اینکه از یكصد دانش‌آموز نخبه قرآنی و فرهنگی در این مراسم تجلیل و تقدیر خواهد شد، افزود: ۱۲ دانش‌آموز نخبه قرآنی که در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان خوزستان مقام کسب کرده‌اند نیز به صورت ویژه تجلیل می‌شوند.

کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش سوسنگرد عنوان كرد: این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان سوسنگرد، رئیس اداره آموزش و پرورش و نماینده شهرستان سوسنگرد در مجلس شورای اسلامی همراه است.

نیسی اظهار داشت: مسابقات قرآن، عترت و نماز تاثیر به سزایی بر روحیه معنوی دانش‌آموزان دارد که در راستای تربیت و استعدادیابی نخبگان قرآنی برگزار می‌شود. ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان برای فراگیری مفاهیم اسلامی و دینی و کاربرد آن در زندگی شخصی و اجتماعی و الگوسازی برای سایر دانش‌آموزان از اهداف اصلی برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.