تقدیر از باشگاه خبرنگاران جوان در جشن هنرمندان پیشکسوت/ جنتی: هنرمندان پیشکسوت سرمایه عظیم کشور هستند

مراسم جشن هنرمندان پیشکسوت شامگاه امروز در هتل پارسیان انقلاب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم جشن هنرمندان پیشکسوت شامگاه امروز 20 اردیبهشت در هتل پارسیان انقلاب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم عباس عظیمی، مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: اوایل راه اندازی این موسسه با مشکلات فراوانی برخورد کردیم اما خوشبختانه با آمدن آقای جنتی دغدغه های فکری ما بسیار کم شد و از حمایت ویژه ای برخوردار شدیم. 

در ادامه وزیر ارشاد عنوان کرد: این جمع سرمایه عظیمی در کشور ماست و حوزه فرهنگ و هنر ما به آن ها افتخار می کند، چرا که هر کدام از آنها کوله بار عظیمی از تجربه با خودشان دارند و یک عمر به فرهنگ و هنر کشور خدمت کردند و می توانند از این پس نیز نقش بسزایی در فرهنگ داشته باشند. 

وی افزود: جمعی که در این مراسم در کنارشان هستیم باید تجربیات خود را به نسل جدید انتقال دهند، نسل نوی ما به تجارب آن ها نیاز دارد و به راحتی نمی تواند تجربه و دانش آنها را کسب کند.  

وزیر ارشاد ادامه داد: نکته بعد تشکیل این جلسات است که در آن ها هم فکری، همدلی و دورهمی های مفیدی را شاهد هستیم و فکر می کنم هنرمندان ما در سنین بالا به چنین گردهمایی هایی نیاز دارند.

جنتی عنوان کرد: اگر موسسه هنرمندان پیشکسوت توانست اعتبارات بیشتری را کسب کند و اقدامات رفاهی زیادی را به سمت خود بکشاند، مرهون تلاش مدیریت مجموعه بوده است چون با پیگیری و عشق و علاقه این کارها را انجام می دهد. من نیز به عنوان خادمی کوچک به حمایت و پیگیری مسائل شما عشق می ورزم و برای همه شما احترام قائلم و قول می دهم در حد توانم حتی در حد حمایت لفظی کمک کنم تا آرامش خاطری برای هنرمندان عزیز فراهم شود. 
 
وی بیان کرد: اگر ماهانه یا فصلی چنین مراسمی برگزار شود، خروجی بسیار خوبی خواهد داشت  و اگر آقای عظیمی به اعتبار پولی کافی در جهت برگزاری ماهانه این مراسم برسد بسیار مفید خواهد بود. 

در ادامه حاضران شاهد آیین رونمایی از دو کتاب «بی نقاب» به قلم خسرو حکیم رابط و «تحلیل کارگردانی مرگ پیشه ور» به قلم ولی شیراندامی بودند که هر دو کتاب با حمایت موسسه هنرمندان پیشکسوت چاپ شده بود. 

گفتنی است؛ آیین رونمایی با حضور علی جنتی، محمود عزیزی، حسین نوش آبادی، ایرج راد، هوشنگ توکلی، سیاوش طهمورث، محمدعلی کشاورز، احمد مسجد جامعی، عزت الله مهرآوران، پری صابری، مصطفی کواکبیان و دیگر هنرمندان صورت گرفت. 

شایان ذکر است در پایان مرسام از باشگاه خبرنگاران جوان به عنوان رسانه برتر تقدیر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار