«گاهی» تجربه‌ای سخت و جالب برای تیم بازیگری بود

مراسم اكران خصوصی فیلم سینمایی «گاهی» به كارگردانی محمد رضا رحمانی با حضور هنرمندان، دست اندركاران و علاقه مندان سینما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اكران خصوصی فیلم سینمایی «گاهی» به كارگردانی محمد رضا رحمانی شامگاه دیروز 20 اردیبهشت با حضور هنرمندان، دست اندركاران و علاقه مندان سینما برگزار شد.

در ابتدای مراسم هنرمندان به گفتگو و تبادل  نظر با یكدیگر پرداختند و سپس پوستر فیلم را به یادگار امضا كردند.

در ادامه رحمانی اظهار داشت: خوشحالم كه این فیلم باعث شد اهالی هنر و به خصوص سینماگرها در كنار هم جمع شوند.

وی افزود: هر فیلم سرمایه ای است برای ساخت فیلم بعدی و من در شرایطی كه بازیگران و عوامل سینما به خاطر چند سال بیكار بودن نامه می نویسند، از همه شما عزیزان اعم از خبرنگار و مسئول و دست اندركار سینما خواهش می كنم برای احیاء سینما كمك كنید. 

در ادامه ایمان افشاریان بازیگر فیلم «گاهی» عنوان كرد: این كار تجربه ای سخت و جالب حداقل برای تیم بازیگری بود و امیدوارم این سختی نتیجه خوبی داده باشد.

در ادامه امیر پوركیان تهیه كننده فیلم «گاهی» بیان كرد: در سینما دو دسته آدم وجود دارد؛ عده ای حركت می كنند و كمتر حرف می زنند؛ برخی هم می نشینند و خیلی حرف می زنند؛ ما سعی كردیم با ساخت این فیلم در دسته اول قرار بگیریم.

وی تصریح كرد: من خواهش می كنم دوستان ابتدا یك فیلم  سه دقیقه ای بسازند و بعد بیایند هرچقدر كه دوست دارند بر علیه این فیلم و سایر فیلم های هنر و تجربه حرف بزنند.

در بخش پایانی مراسم حضار به تماشای فیلم سینمایی «گاهی» نشستند.

گفتنی است؛ فریبرز عرب نیا و عاطفه نوری به دلیل حضور در خارج از كشور، مهدی پاكدل به علت حضور در شهر مشهد برای داوری در جشنواره ملی تئاتر دانشگاه آزاد و اندیشه فولادوند به دلیل حضور در صحنه فیلم برداری نتوانستند در این مراسم حضور داشته باشند.

«گاهی» آخرین ساخته محمد رضا رحمانی است كه پیش از این دو فیلم سینمایی «دلخون» و «ستایش» را كارگردانی كرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار