افشاردوست: کار ساه‌ای برای المپیکی شدن نداریم/ بازی با فرانسه مفید است

دبیر فدراسیون والیبال گفت: برگزاری دیدار با تیمی مانند فرانسه که از آمادگی خوبی برخوردار است برای تی م ملی ایران مفید خواهد بود.

محمود افشار دوست در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم ملی والیبال ایران آخرین روز تمرینات خود پیش از اعزام به فرانسه را برگزار کرد و همه چیز آماده برگزاری یک اردوی تدارکاتی عالی برای ملی‌پوشان است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی که از قبل صورت گرفت  تنها تیمی که برای برگزاری دیدار دوستانه شرایط خوبی داشت، تیم ملی فرانسه بود. این تیم یکی از بهترین تیم‌های جهان است و قطعا برگزاری مسابقه با فرانسه برای تیم ملی مفید خواهد بود.

افشاردوست با اشاره به این که صعود به المپیک برای ایران ساده نخواهد بود، افزود: همه تیم‌های حاضر در مسابقات انتخابی المپیک برای رسیدن به ریو تلاش می‌کنند و این کار را نه تنها برای ایران بلکه برای همه تیم ها سخت می‌کند. هر تیمی کم اشتباه تر ظاهر شود و بتواند آمادگی بدنی خود را بهتر حفظ کند موفق خواهد شد.

دبیر فدراسیون والیبال درباره حضور مایدا در ایران گفت: این سرمربی خارجی روز گذشته به تهران سفر کرد و در حال حاضر در کمپ بانوان مستقر است. امیدواریم حضور این مربی بتواند نقطه عطفی در والیبال بانوان باشد تا بانوان والیبالیست هم بتوانند در آسیا توانمندی خود را نشان دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار