افشاردوست:

لوزانو بازیکنان تیم ملی را با نام کوچک می شناخت

دبیر فدراسیون والیبال گفت: لوزانو شناخت خوبی از بازیکنان تیم ملی کشورمان دارد به طوری که قبل از ورودش به تیم آنان را با نام کوچک می شناخت.

به گزارش خبرنگار توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمود افشاردوست دبیرکل فدارسیون والیبال در گفت و گو با رادیو در خصوص برنامه های سرمربی جدید تیم ملی گفت: لوزانو از چهاردهم فروردین به ایران آمده و کار خود را آغاز کرده است. از هشتم فروردین نیز اردوهای تیم ملی شروع شد.

برنامه های تیم ملی، برنامه هایی است که از قبل با هماهنگی لوزانو طراحی شده است. بیستم تا بیست و چهارم اردیبهشت ماه دو بازی تدارکاتی در فرانسه با تیم ملی این کشور خواهیم داشت. تیم ملی، هشت روز قبل از شروع مسابقات عازم ژاپن می شود و طبق هماهنگی های به عمل آمده دو بازی دوستانه هم با تیم ملی لهستان انجام خواهد داد.

وی در خصوص شناخت لوزانو از بازیکنان ایرانی تصریح کرد: زمانی که ما در لهستان با لوزانو برای انجام عقد قرارداد مذاکره می کردیم، باو ازیکنان را با اسم کوچک می شناخت و اصلا با آنان غریبه نیست. لوزانو برای رسیدن به نتیجه مطلوب قطعاً با ولاسکو هم مشورت هایی خواهد داشت.

دبیر کل فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که اگر حریف تدارکاتی مناسب تری به جز لهستان و فرانسه پیدا شود فدراسیون با برگزاری این بازی ها موافقت می کند افزود فدراسیون قطعاً موافق می کند. ما تلاش و بررسی های زیادی داشته ایم؛ اما با توجه به اینکه بعضی از تیم های خوب در قاره اروپا به انتخابی المپیک نرسیدند و برخی دیگر مانند روسیه که برای المپیک انتخاب شدند، باعث شده است در نحوه بازی های لیگ کشورشان تغییراتی ایجاد شود و فرصتی برای برگزاری مسابقات تدارکاتی نداشته باشند که البته این موضوع به ضرر تیم های فرانسه، لهستان و ایران شده است.

افشاردوست در خصوص معرفی مربیان تیم های زیر 23 سال و نوجوانان گفت: طبق نظر گروه فنی فدراسیون والیبال و پس از تبادل نظر میان آن ها در نهایت از بین گزینه های موجود، بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد. سرمربی تیم ملی نوجوانان و امید هم به زودی معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار