افشاردوست: سیچلو مرحله پلی‌آف لیگ را زیر نظر خواهد داشت

دبیر کل فدراسیون والیبال ایران گفت: دستیار آرژانتینی تیم ملی والیبال مرحله پلی‌آف لیگ والیبال را از نزدیک تماشا خواهد کرد و بازیکنان را زیر نظر می‌گیرد.

محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه تیم ملی والیبال ایران پیش از انتخابی المپیک و حضور مربی و سرمربی جدید تیم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ای که از پیش تعیین شده است لوزانو سال آینده به اردوی تیم ملی ملحق خواهد شد اما سیچلو، دستیار این مربی زودتر از لوزانو به ایران خواهد آمد. 

وی ادامه داد: سیچلو در حال حاضر در کشور قطر به سر می‌برد و طی چند روز آینده و پس از آنکه کارهای اداری و پایانی‌اش را با تفدراسیون قطر انجام دهد به ایران خواهد آمد. سیچلو مسابقات پلی‌آف را از نزدیک تماشا خواهد کرد و بازیکنان را زیر نظر خواهد گرفت.

افشاردوست با بیان این مطلب که رائول لوزانو تا نیمه‌های فروردین ماه در لهستان حضور خواهد داشت و باید تیم باشگاهی‌اش را هدایت کند. امکان حضور زودتر از این تاریخ در ایران را ندارد.

دبیر فدراسیون والیبال  اضافه کرد: اردوی اصلی تیم ملی بهار آینده برگزار خواهد شد. با این حال برترین بازیکنان چهار تیمی که شانس حضور در مرحله پلی‌آف لیگ برتر را ندارند، پیش از عید اردویی را تشکیل خواهند داد. تا سیچلو این نفرات را هم زیر نظر داشته باشد. امکان دارد نفراتی هم از این تیم به تیم اصلی دعوت شوند.

افشار دوست درباره میزان شانس تیم ملی والیبال ایران برای حضور در المپیک خاطرنشان کرد: بدون شک تک تک نفرات تیم ملی و فدراسیون والیبال تمام تلاش خود را خواهند کرد که این افتخار را به کارنامه درخشان والیبال ایران اضافه کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار