لوزانو: فرصت دعوت از بازيكن جديد نداريم

سرمربى تيم ملى واليبال ايران اظهار داشت: تا آغاز مسابقات انتخابى المپيك فرصت كافى نداريم و با همان بازيكنان قبلى به تمرينات ادامه خواهيم داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، رائول لوزانو در پايان جلسه تمرينى تيم ملى واليبال در جمع خبرنگاران گفت: تمرينات به خوبى در حال سپرى شدن است. بازيكنان مصدوم شرايط بهترى نسبت به قبل دارند و رفته رفته براى مسابقات مهم پيش رو آماده می شويم. 

وى ادامه داد: در اين هفته شيوه تمرينات را كمى تغيير داديم و  سبك جديدى را تجربه مى كنيم.  بازی‌های تدارکاتی درون‌گروهی در اردو برگزار می‌شود و جز یکی از بازیکنان که به دلیل خستگی تمرین نکرد، بقیه مشکل خاصى ندارند.

سرمربى تيم ملى واليبال گفت: اين روزها  تمرکزمات را روی جزئیات قرار داده ايم. خوشبختانه شرایط بسيار اميدوار كننده است.

لوزانو افزود: سعى كرديم اين هفته تمرينات را به سمت  گروهی پیش ببریم که قرار است در فرانسه بازی‌ تدارکاتی انجام دهند.فرصت دعوت از بازيكنان جديد نداريم و با همان نفرات كار را ادامه خواهيم داد.

وی درباره برنامه بازی هاى تداركاتى تيم ملى گفت: بر اساس برنامه ،٢٠ ارديبهشت راهی فرانسه می‌شویم تا در روزهای ٢٤ و ٢٥ دو بازی تدارکاتی با این تيم انجام دهیم. هدف ما در فرانسه هماهنگی تاکتیکی بازیکنان است. همچنين در برنامه داريم كه بعد از دو بازی تدارکاتی با فرانسه و ژاپن یک بازی با تیم ملی چین هم در كشور ژاپن برگزار کنیم.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار