هجمه انتقادات به نایب رییس و مربی

حاشیه‌سازی‌هایی که بلای جان والیبال بانوان است

والیبال بانوان این روزها درگیر حواشی‌ هایی شده است که برخی رسانه‌ها در دامن زدن هر چه بیشتر به آن بی تقصیر نیستند.

حاشیه‌سازی‌هایی که بلای جان والیبال بانوان استبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، موفقیت تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک همه توجهات علاقه‌مندان به والیبال را معطوف به این موفقیت بزرگ کرد. آن هم درست در روزهایی که بخش بانوان فدراسیون والیبال با حواشی ریز و درشتی دست و پنجه نرم می‌کرد.

استعفای فربیا سلیمانی از سمت سرپرستی و سیما صدیقی از سمت مربی گری تیم ملی والیبال بانوان آغاز کننده ماجراهای والیبال بانوان بود. اتفاقی که درست در زمان حضور تیم ملی والیبال در ژاپن رخ داد و برای به حاشیه نرفتن والیبال تا پایان مسابقات مسکوت ماند. هرچند کم و بیش اخبار و نقل قول‌هایی در رسانه‌های مختلف منتشر شد اما هجمه اصلی پس از بازگشت تیم ملی مردان از ژاپن از سوی رسانه‌ها آغاز شد. 

هجمه‌ای که نوک پیکان آن بیش از هر کس به سمت زهره میرسپاسی نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال ایران نشانه رفته بود. انتشار مطالبی تند و تیز و منتقدانه از سوی برخی رسانه‌ها که در تمام آن‌ها نایب رییس را مقصر جلوه داده بود. هر چند مایدا چیچیچ سرمربی اسلواک تیم ملی بانوان که مدت زمان زیادی هم از فعالیتش در فدراسیون نمی‌گذشت هم مورد انتقاد این رسانه‌ها قرار گرفته بود. 

عنوان می‌شد که نه تنها این مربی مدرک مربیگری و رزومه موفقی ندارد بلکه از لحاظ اخلاقی هم چندان برخورد خوبی با بازیکنان و مربیان ندارد. این موضوعات در حالی عنوان می‌شد که بازیکنان حاضر در اردو و شخص محمدرضا داورزنی از عملکرد این مربی جوان ابراز رضایت می‌کردند.

انتشار این مطالب که به نظر می‌رسید کاملا جهت دهی شده مطرح می‌شوند، والیبال بانوان را به حاشیه برد. زهره میرسپاسی تصمیم گرفت در این باره سکوت کند و اظهار نظر را به رییس فدراسیون والیبال بسپارد. 

تیم ملی والیبال بانوان که این روزها در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد کمتر از سه ماه دیگر راهی ویتنام خواهد شد تا در مسابقات AVC CUP حضور پیدا کند. تیم ملی والیبال که این روزها مایدا چیچیچ را روی نیمکت مربیگری خود می‌بیند بسیار امیدوار است تا بتواند امسال نتایج بهتری نسبت به ادوار قبل کسب کند. اتفاقی که اگر حواشی و شیطنت‌های برخی‌ها اجاز دهد ، با توجه به برنامه‌ها و سیاست گذاری فدراسیون در بخش بانوان ، چندان هم دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار