شهرکرد؛

آیین بزرگداشت روز معلم در دانشگاه شهركرد

همزمان با 12 اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مطهری (ره) و روز معلم، آیین بزرگداشت مقام معلم و استاد، در دانشگاه شهركرد برگزار شد.

آیین بزرگداشت روز معلم در دانشگاه شهركرد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با 12 اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری (ره) و روز معلم، آیین بزرگداشت مقام معلم و استاد، با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان، در دانشگاه شهركرد برگزار شد.

رئیس دانشگاه شهركرد در این آیین، با گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهید آیت الله مطهری (ره) گفت: بی شك علم و دانش و نقش معلمان و مدرسان دانشگاه در تقویت بنیان های علمی در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و با تولید ثروت از علم و دانش می توان در رشد و اعتلای كشور نقش موثری ایفا كرد.

دکتر شایان شامحمدی، کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی را از مهمترین برنامه های دانشگاه شهرکرد برشمرد و افزود: دانشگاه می تواند با ارائه پژوهش های كاربردی و تحقیقات دانش بنیان زمینه تحقق این مهم را فراهم كند.

وی، با تأكید بر نقش كارآفرینی دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی، تصریح كرد: تلاش ما بر این است تا دانشگاه را از مرحله آموزش محوری به مرحله كارآفرینی و دانش بنیانی تبدیل كنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شهركرد نیز در این آیین گفت: علم در آموزه های دینی به عنوان بهترین چراغ هدایت انسانهاست و آموزنده علم نیز دارای شان و جایگاه مهمی است.

حجت الاسلام علی اصغر حمزه افزود: یك معلم و آموزگار نه تنها علم و دانش را به دانش آموزان عرضه می كند بلكه باید از نظر تربیتی نیز برای آنها استاد اخلاق باشد.

گفتنی است: در پایان این برنامه، از مدرسان برتر و اعضای هیأت علمی دانشگاه شهركرد تجلیل شد.

گفتنی است: 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) در سال 1358، روز معلم و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم است.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار