شهرکرد؛

کسب چهار عنوان برتر کشوری در آموزش های عقیدتی سیاسی

سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، حائز چهار عنوان برتر کشوری در آموزش های عقیدتی سیاسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، حائز چهار عنوان برتر کشوری در آموزش های عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

در همایشی به مناسبت بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در ستاد کل فرماندهی سپاه در تهران، از فرماندهان، مدیران و مسئولین عقیدتی سیاسی و مربیان نمونه در بحث آموزش های عقیدتی سیاسی سپاه کشور با اهدای لوح تجلیل شد.

در این آیین، همچنین از سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری به عنوان فرمانده نمونه به خاطر مشارکت و همکاری جدی و فعال در اجرای برنامه های عقیدتی سیاسی تقدیر شد.

حجت الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز به خاطر اهتمام و توجه ویژه در اجرای برنامه های عقیدتی سیاسی به عنوان نمایندگی نمونه معرفی شد.

همچنین حجت الاسلام حمید محمدی، مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان، به عنوان مدیر نمونه و سرگرد پاسدار اسماعیل پناهی به عنوان مربی نمونه عقیدتی سیاسی در سطح رده های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار