بیرجند؛

تجلیل از 87 معلم برگزیده‌ ی خراسان جنوبی

امسال از یک معلم برگزیده کشوری استان، 26 معلم به عنوان برگزیده استانی و 60 معلم به عنوان برگزیده منطقه‌ای معرفی شده‌اند در هفته معلم تجلیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دیدار فرهنگیان با امام جمعه بیرجند گفت : امسال وزارت آموزش و پرورش بخشنامه جدیدی برای برگزاری هفته گرامیداشت مقام معلم به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرده است و در واقع بخشنامه سال گذشته به بخشنامه برنامه‌ریزی تبدیل شده است ، به طوری که بیشتر از ظرفیت‌های درون آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها در این زمینه استفاده شود.

لامعی افزود: با توجه به بازخورد مثبت این همایش امسال برنامه‌ریزی شد تا در تمام شهرستان‌ها این همایش برگزار شود و در این زمینه اعتباری برای شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت : یکی دیگر از برنامه‌هایی که امسال برای هفته گرامیداشت مقام معلم در استان پیش‌بینی شده است ، عیادت از فرهنگیانی بوده که در بستر بیماری در منازل و بیمارستان‌ها به‌سر می‌برند.

وی سرکشی از خانواده شهدای فرهنگی استان را از دیگر برنامه‌‌های این هفته عنوان کرد و افزود : در خراسان جنوبی 327 دانش‌آموز شهید و 97 همکار فرهنگی شهید وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه در تاریخ 18 اردیبهشت‌ماه جاری برنامه محوری هفته گرامیداشت مقام معلم در استان برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه از معلمان برگزیده تجلیل خواهد شد و امسال یک نفر از معلمان استان به عنوان برگزیده کشوری، 26 معلم به عنوان برگزیده استانی و 60 معلم به عنوان برگزیده منطقه‌ای معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.