تبریز؛

94 نخبه تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌شرقی قرار دارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: 94 نخبه در زمینه‌های قرآنی، علمی،اختراع و ورزشی تحت حمایت این نهاد قرار دارند که از این تعداد 35 نفر دانش آموز و 59 دانشجو و طلبه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دشتی در جمع خبرنگاران افزود: همچنین 12 هزار و 600 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در اردوهای سراسری در قالب کاروان‌های انوار معرفت، پیروان فاطمی، اردوها و جشنواره های ورزشی و قرآنی شرکت کردند.

وی ادامه داد: طی این مدت 43 هزار نفر در برنامه‌های آموزش خانواده شرکت کرده و 29 هزار نفر از نیز مشاوره‌های فردی و گروهی مشاوران این نهاد بهره‌مند شدند.

دشتی از اجرای طرح فلاح برای 26 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و اظهار کرد: طرح فلاح با هدف تعمیق باورهای دینی و الگوسازی سبک زندگی اسلامی ایرانی در بین مددجویان تحت حمایت اجرا می‌شود.

به گفته وی، 18 هزار دانش آموز ، 2000دانشجو و 80 طلبه تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند و از خدمات کمک تحصیلی این نهاد استفاده می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان اظهار کزد: 221 نفر از مددجویان در کانون‌های فرهنگی و تربیتی این نهاد حافظ قرآن شده‌اند و یا به فعالیت‌های قرآنی مشغولند.

دشتی با بیان اینکه کاتو‌ن‌های دائم، موقت و جوانان پیرو ولایت در طول سال در زمینه‌های علمی، دینی، ورزشی و هنری فعالیت می‌کنند.، اضافه کرد: کانون‌های دائم این نهاد در شهرهای تبریز ،اهر، مراغه، مرند و میانه دایر می‌باشند.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.