تبریز؛

903 صندوق اخذ رای، پذیرای آرای مردم تبریز، اسکو و آذرشهر

فرماندار شهرستان تبریز، تعداد صندوق‌های اخذ رای در دور دوم را 903 صندوق اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شهرتی‌فر در بازدید از محل نگهداری صندوق‌های اخذ رای در جمع خبرنگاران گفت: دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابه تبریز، اسکو و آذرشهر از آغازین ساعات روز جمعه، دهم اردیبشهت ماه سالجاری آغاز می شود.

وی از آمادگی کامل فرمانداری تبریز برای برگزاری این دوره از انتخابات خبر داد و افزود: خوشبختانه هیچ گونه کمبودی و نقیصه ای نداریم و همه چیز برای برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و قانونمند مهیاست.

به گفته وی، در دور دوم انتخابات کسانی می توانند در انتخابات شرکت کنند که یا در دور اول شرکت نکرده اند و یا  در همین حوزه  انتخابیه ، شرکت کره اند. علاوه بر این موارد، تعدادی نیز به به جمع رای اولی های ان حوزه انتخابیه افزوده شده است.

فرماندار شهرستان تبریز در همین راستا اظهار کرد: متولدین 10 اردیبهشت ماه سال 1377 به پایین تر می توانند در دور دوم انتخابات شرکت کنند.

  شهرتی فر تعداد صندوق های اخذ رای در شهرستان تبریز را 714 شعبه اعلام و تصریح کرد: در مجموع 903 صندوق اخذ رای در حوزه انتخایه تبریز، اسکو و آذرشهر در نظر گرفته شده است.تعداد صندوق های اخذ رای در این حوزه انتخابیه نسبت به دور اول، یک مورد کاهش یافته است که این مورد، مربوط به صندوق اخذ رای هموطنان ارمنی است و این هموطنان دور دور اول، نماینده خویش را راهی مجلس کرده اند.

به گفته وی، در این دور نسبت به دور اول، هم تعداد کاندیداها کم است و هم توام با مجلس خبرگان رهبری نیست در نتیجه انتخابات دومین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه با انسجام و هماهنگی بیش تری نسبت به دوره اول برگزار می شود.

 وی از توزیع بیش از 342 هزار تعرفه برگ رای در تبریز خبر داد و عنوان کرد: هیچ گونه کمبودی از لحاظ تعرفه نداشته  به اندازه کافی، تعرفه ذخیره داریم.

فرماندار شهرستان تبریز آمار واجدین شرایط برای رای دادن در دور دوم انتخابات را بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر اعلام کرد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار