تبریز؛

مرگ مرد 75 ساله درتبریز

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: تماس بی مورد با اورژانس 115, منجر به مرگ عابر پیاده در بیمارستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حبیب حسینقلی زاده گفت: ظهر امروز چهارشنبه مورخه 1395/02/08 در ساعت 12:22 اعلام مورد تصادف عابر پیاده با خودرو سواری در اتوبان پاسدارن حوالی باغمیشه به پایگاه 209 اعلام شد.

وی ادامه داد : در حالی این مورد به پایگاه 209 اعلام شد که پایگاه 210 باغمیشه در همان نزدیکی اعزام به یک مورد ماموریت دیگر اعزام شده بود که متاسفانه این درخواست آمبولانس از اورژانس 115 بیمورد بود و خود بیمار بعلت درگیری لفظی خانوادگی در بیرون منزل حضور داشت و میگفت مورد اورژانسی ندارد.

حسینقلی زاده ادامه داد: با پایان یافتن این درخواست و اعزام پایگاه 210 بمحل حادثه و انجام اقدامات پیش بیمارستانی و احیا این عابر پیاده 75 و انتقال به بیمارستان امام رضا, متاسفانه این عابر پیاده در دم در بیمارستان فوت کرد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: تماسهای بیمورد با اورژانس 115 منجر به تاخیر ارائه خدمات اورژانسی مددجویانی میشود که نیاز واقعی به دریافت خدمات پیش بیمارستانی دارند و این تاخیر باعث بروز صدمات جبران ناپذیر به بیمار و مصدوم می شود.

 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.