تبریز؛

رونمایی از سامانه های آموزشی دانشگاه تبریز

سامانه های جامع آموزشی دانشگاه تبریز رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ پورمحمدی رییس دانشگاه تبریز در این مراسم ضمن تبریک هفته آموزش و فرا رسیدن روز معلم و با تقدیر از تلاش های مدیریت امور آموزشی گفت: این مدیریت از جمله واحدهای پرکار دانشگاه است و با توجه به حجم زیاد کارها و نوع خدماتی که ارایه می شود باید ضمن مجهز شدن به زیرساخت های لازم از دانش روز نیز بهره مند باشند.

وی توجه به امنیت را در استفاده از شبکه های مجازی بسیار ضروری خواند و افزود: البته در هر تغییر و کارهای جدید معمولا مقاومت های زیادی صورت می گیرد ولی با توجه به مطالعات و اعتقاد راسخ شما به کارتان نتایج مثبت این اقدامات خود را نشان می دهد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه تبریز نیز در این آیین ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های نوآورانه مبتنی بر تکریم ارباب رجوع و ایجاد فضایی صمیمی و بهره ور در دایره مدیریت امور آموزشی این دانشگاه گفت: در سال های اخیر اقدامات خیلی خوبی در راستای سامانه سپاری، حذف کاغذ، مکاتبات داخل و خارج، برگزاری آزمون ها، برگزاری همایش ها، المپیاد، امور فارغ التحصیلی و تایید مدارک دانش آموختگان، بروز رسانی سیستم هایIT  مدیریت امور آموزشی، ساماندهی وضعیت پرسنلی، انجام تشریفات و پاکت بندی و ... صورت گرفته است.

دکتر داود مختاری با اشاره به صدور کارنامه لاتین و صدور دانشنامه دو زبانه افزود: برای این امر دیتا بیس کلیه دانش آموختگان و دروس و سرفصل ها به زبان انگلیسی تهیه شد که از مزیت های تسهیل در ارتباطات بین المللی و ارایه به دانشگاه های خارج از کشور است.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به نیاز روز افزونه های مختلفی به سامانه سما ملحق شده و حق التدریس، سیستم سبا، سمای مالی، ترم تابستان، مهمان تکدرس و مدیریت درخواست ها از این طریق انجام می شود.

دکتر مختاری صدور گواهی موقت، کارنامه برگ ثبت نام، تکمیل سامانه ثبت نام اینترنتی، اصلاح مشخصات دانشجویان، مشخصات اساتید، شاغل، مدعو، پرداخت اینترنتی و صدور کارت و کارنامه، ساماندهی ثبت نمرات، وضعیت تحصیلی دانشجویان شاغل به تحصیل و ... از دیگر موارد بانک اطلاعاتی این مدیریت است.

یادآور می شود: در حال حاضر بیش از 21 هزار دانشجو در 21 دانشکده و چندین دانشکده اقماری دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار