جوابیه شهریاری به اظهارات مدیررسانه ای سیاه جامگان/تبریز همیشه مهمان نواز بوده است

مدیر رسانه ای تراکتور به اظهارات روز گذشته همتای خود در سیاه جامگان واکنش نشان داد.

جوابیه شهریاری به اظهارات مدیررسانه ای سیاه جامگان/تبریز همیشه مهمان نواز بوده استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم شهریاری مدیر رسانه ای تیم فوتبال تراکتورسازی به اظهارات روز گذشته نجات پور پاسخ داد.

شهریاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات مدیر رسانه ای سیاه جامگان اظهار داشت: در واقع من از گفته های نجات پور متاسف شدم، چرا که منظور اصلی گفته های وی من بوده ام.

وی در ادامه افزود: ما پنج شنبه طی تماسی یادآور شدیم که ساعت 15:30 دقیقه پرواز خواهیم داشت و عملا این نکته را به وی اعلام کردیم، در حالی که نجات پور اعلام کرده بود ما ساعت پرواز را نمی دانستیم.

شهریاری گفت: من مدت 13 سال در هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و 2 سال در تراکتورسازی سمت مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه ای تیم بوده ام، حال این نکته درست نیست که وی در خواست کارت خبرنگاری کرده است.

مدیر رسانه ای تراکتور گفت: من اعلام کرده بودم که ساعت 15:30 ساعت پرواز تیم است، شما نشست خبری را عقب بیندازید در حالی که وی اعلام کرد با توجه به اینکه روزنامه های صبح مشهد زیر چاپ خواهند رفت، نمی توانیم نشست را به زمان بعدی موکول کنیم.

وی بیان کرد: تبریز همیشه مهمان نواز بوده است و همیشه کاری کرده که همه مربیان به نشست خبری پیش از بازی برسند. ما 15 همکار در لیگ داریم بپرسید که آیا اتفاقی افتاده است که مربی به نشست خبری نرسد. ما با توجه به پرواز تیم ها و تاخیر در پرواز نشست خبری را به حضور مربیان موکول کرده بودیم، حتی از خبرنگاران شهرستان عذرخواهی هم کرده ایم و بارها اتفاق افتاده که نشست را به ساعت 8 موکول کرده ایم.

شهریاری یادآورشد: امیدوارم که همکاری لازم در جهت اطلاع رسانی درست و اصولی به افکار عمومی صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار