شهریاری:عربستان هیچگاه از تنش دست بر نمی دارد

مدیر رسانه ای تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: عربستان هیچگاه دست از تنش برنداشته و بدنبال مشکل سازی ست.

در جریان تلاش های عباسی برای هزینه هتل دو تیم هستم/ عربستان هیچگاه از تنش دست بر نمی داردکاظم شهریاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کارشکنی و اعتراض عربستانی ها در خصوص هتل و هزینه مربوط به آن اظهار داشت: باید عنوان کنم کار عربستانی ها هیچگاه صحیح نبوده است، این کشور همچنان درصدد کارشکنی جدید خواهدبود.

وی در ادامه افزود: بدون شک سعید عباسی مدیرعامل تیم تراکتورسازی درصدد هستند که هزینه هتل دو تیم و دیگرمسائل این سفر را تأمین کنند و من در جریان تلاش های وی هستم.

شهریاری عنوان کرد: عربستان هیچگاه دست از تنش برنداشته است و هر لحظه به دنبال درست کردن مشکل جدیدی برای تیم های فوتبال کشورمان است.

مدیررسانه ای تراکتور درباره وضعیت قرارداد امیر قلعه نویی و اینکه با وی قرارداد بسته می شود یا خیر؟ گفت: هر تیمی آرزو دارد که امیر قلعه نویی سرمربی تیمش باشد که انصافا این سرمربی با این تیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته است .

وی ادامه داد: کار جدی امیر قلعه نویی از فصل بعد شروع می شود، چرا که تیم با سلیقه خود وی بسته می شود، شما می دانید تراکتور نهم بود و با درایت قلعه نویی اکنون از مدعیان قهرمانی است و اگر در دو جبهه نمی جنگید چه بسا صدرنشین لیگ بود.

شهریاری یادآورشد: امیدوارم فصل جدید تراکتور را در صدر همه تیم های لیگ برتر ببینیم تا دل هواداران پرشور تبریزی شاد شده و شاهد تحول نماینده خوب فوتبال آذربایجان باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار