شیراز؛

کشف 300 كیلوگرم موادمخدر در استان فارس

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از كشف 300 كیلوگرم موادمخدر طی شش عملیات جداگانه طی 72 ساعت گذشته در فارس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ محمدجعفر تولایی گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در پاسگاه چهار برکه، هنگام كنترل خودروهای عبوری به یك دستگاه كامیون كشنده كمپرسی ولوو كه از سمت بندرعباس به سمت لارستان در حركت بوده، مظنون و پس از متوقف كردن خودرو در بازرسی از آن 110 كیلوگرم تریاك كشف و در این رابطه دو قاچاقچی موادمخدر را دستگیر كردند.

وی افزود: این ماموران در عملیات دیگری در محور اصلی درز و سایبان به سمت لارستان از یك دستگاه خودرو وانت پیكان ۷۹ كیلوگرم تریاك كه به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، كشف كردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس ادامه داد: در شهرستان بوانات نیز ماموران انتظامی آن شهرستان هنگام ایست وبازرسی مقطعی در جاده بوانات به سمت صفاشهر،‌ به یک دستگاه خودرو پژو۲۰۶ مشکوک و پس از متوقف كردن آن در بازرسی از این خودرو ۱۵ کیلو۵۰۰ گرم تریاک كه به طرز ماهرانه ای در بطری های نوشابه جاسازی شده بود کشف و راننده و همسرش را دستگیر كردند.

سرهنگ تولایی بیان كرد: در عملیات دیگری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از شناسایی یك قاچاقچی موادمخدر، مطلع شدند وی قصد انتقال مقادیری موادمخدر از استان بندرعباس به شیراز را دارد كه با استقرار در طول مسیر تردد این قاچاقچی خودرو پراید وی را كه در حامل همسر و دو فرزند خردسالش بود، در محور سروستان به سمت شیراز متوقف و در بازرسی از آن ۲۳ کیلوگرم تریاك كشف كردند.

وی اضافه كرد: ماموران انتظامی شهرستان داراب نیز پس از اطلاع از عبور یك محموله موادمخدر از اطراف آن شهرستان، در طول مسیر تردد قاچاقچیان مستقر و یك دستگاه وانت مزدا متعلق به آنها را مشاهده، متوقف و در بازرسی از آن نزدیك به 23 كیلوگرم حشیش كشف كردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: در شهرستان سپیدان نیز ماموران در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با موادمخدر، هنگام كنترل خودروهای عبوری در جلوی پاسگاه انتظامی همایجان، از یك دستگاه خودرو سمند نزدیك به 50 كیلوگرم تریاك كشف و در این رابطه یك قاچاقچی موادمخدر را دستگیر كردند.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: مواد مخدر ، شیراز ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
آقا آزادش بکنید تا کسی دنبالش نرود