اصفهان؛

مسيرهاي پر تردد شهرضا با دستور قضايي ايمن مي شود

دادستان عمومي و انقلاب شهرضا از ايمن سازي مسيرهاي پرتردد منتهي به اين شهرستان با دستور قضايي خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،به نقل از روابط عمومي دادگستري كل استان اصفهان، كورش كريم زاده افزود: با بررسي هاي كارشناسانه ملاحظه شد در مسيرهاي مختلف اين شهرستان تعداد زيادي دوربرگردان غيراستاندارد بدون ملاحظه و رعايت مقررات ترافيكي ايجاد شده است.

وي با اشاره به بروز حوادث متعدد در جاده هاي منتهي به اين شهرستان اظهار كرد: همچنين وجود خودروهاي دستفروشان دوره گرد كه در طول مسير و بدون رعايت مقررات قانون ايمني راه ها، امنيت جاده را به مخاطره مي اندازند، از عوامل مهم بروز اين حوادث شناخته شد.

دادستان شهرضا ادامه داد: بر همين اساس و در راستاي پيشگيري از وقوع جرم، ضمن صدور دستور انجام استعلام و بررسي فني و كارشناسي توسط اداره راه و شهرسازي و فرماندهي پليس راه استان، دستورات قضايي درباره جمع آوري خودروهاي دستفروش پيراموني محور و همچنين انسداد تمامي دوربرگردان هاي غيراستاندارد صادر شد.

شهرستان شهرضا در مسير محورهاي مواصلاتي ترانزيتي جنوب به شمال كشور واقع شده و بهمين دليل از حجم سنگين تردد وسائط نقليه سبك و سنگين برخوردار است و از جاده هاي پرخطر در حوادث راننده جاده اي محسوب مي شود.




انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.