آبادان؛

اختلاف سیاسی بین نیروی‌های عراقی

اختلاف سیاسی در عراق به مصلحت نظام این کشور نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه گفت: اختلاف سیاسی بین نیروی‌های عراقی به مصلحت نظام این کشور نمی‌باشد و باید این اختلاف‌ها را کنار گذاشت
حجت الاسلام سیدنبی موسوی کنار گذاشتن اختلاف‌های سیاسی و یکپارچگی را برای مقابله با گروه‌های تروریستی و تکفیری در عراق ضروری دانست و افزود: استکبار با توطئه‌های مختلف سعی دارد در کشورهای اسلامی خصوصا ایران و عراق تفرقه ایجاد کند لذا باید مسلمانان هوشیار باشند.
 وی با بیان اینکه اگر داعشی‌ها و تکفیری‌ها موفق شوند وضعیت عراق به مراتب از زمان حکومت صدام بد‌تر خواهد شد گفت: آنهایی که در خصوص مسایل سیاسی عراق نفوذ دارند حرف مرجع عالیقدر آیت الله سیستانی را نصب العین خود قرار دهند و اختلافات را کنار بگذارند.
 امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه رسانه‌های غربی مدت‌ها است تلاش می‌کنند تا مولفه‌های تقویت کننده فرهنگ ناب اسلام را بایکوت کنند افزود: در حالیکه چند میلیون نفر در مانور بزرگ ولایت و اربعین حسینی شرکت کرده و میلیون‌ها جوان در سراسر کشورهای اسلامی خالصانه فعالیت می‌کنند رسانه‌های غربی توجه خود را به سمت عده‌ای معدود از جوانان هوسران معطوف کرده و آن‌ها را برجسته می‌کنند.
حجت الاسلام موسوی گفت: رسانه‌های غربی این گونه تلقین می‌کنند که انقلاب تمام شده و انقلابی که با حقیقت و مذهب گره خورده بود در واقع از صحنه جدا شده و این مولفه‌های دینی انقلاب کمرنگ شده این درحالی است خیلی از جوانان ما امسال در آیین اعتکاف شرکت کردند. وی در بخشی دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به ارزش معنوی آیین اعتکاف اشاره کرد و افزود: امسال نزدیک به یک میلیون نفر در سراسر کشور در هزاران مسجد معتکف شدند و در خرمشهر نیز۸۰۰ نفر در مراسم اعتکاف شرکت کرده‌اند که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.