آبادان؛

پرداخت به موقع حقوق کارگران

معلمان فرهنگ سازان جامعه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه خرمشهر در نمازجمعه این هفته گفت: پرداخت حقوق و دستمزد کارگران باید برای مسئولان از نان شب واجب‌تر باشد.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی افزود: مداد العلماء نسبت به دماء الشهدا بسیار برتری دارد، و مقصود از عالم فقط حوزه علمیه نیست، بلکه شامل دانشگاه، فرهنگیان و آموزش و پرورش می‌شود.

وی گفت: معلمان ما فرهنگ سازان جامعه هستند و باید برای آنها تلاش کرد و 8 ماه حق‌التدریس آنها را داد.

امام جمعه خرمشهر در رابطه با استفاده از اجناس داخلی افزود: افراد متدین و انقلابی باید بر خرید و استفاده از اجناس داخلی تاکید داشته باشند و در تهیه کالا چشمشان به سوی برندهای داخلی باشد.

موسوی با اشاره به تولید داخلی گفت: تولید داخلی از ضرورت‌های مهم و دغدغه‌ مقام معظم رهبری است، ایشان این دغدغه را بسیار تکرار می‌کنند و متاسفانه مسئولان اجرایی به این ضرورت‌ها توجه نمی‌کنند.

وی افزود: باید برای مقابله با قاچاق همت به خرج داد و مسئولان اجرایی باید در مقابل افراد میلیاردری که به دنبال قاچاق هستند، تمام قامت قرار بگیرند و از کارهای آنها جلوگیری کنند.

امام جمعه خرمشهر گفت: یکی از امتیازات ما داشتن تولید نفت است، اما متاسفانه این فرصت به تهدید تبدیل شده است.

موسوی با بیان اینکه حقوق به تعویق افتاده کارگران باید پرداخت شود افزود: پرداخت حقوق و دستمزد کارگران باید برای مسئولان از نان شب واجب‌تر باشد، متاسفانه کارگران ما حدود 3 یا 4 ماه حقوق دریافت نکردند و باید مسئولان برای حل این موضوع تلاش کنند‌.

وی در پایان بر لزوم توجه به کشاورزی استان تاکید کرده و گفت: در استان 550 هزار هکتار وجود دارد، اگر این هکتار‌ها آباد و خرم شوند، توان تغذیه حدود 350 میلیون نفر را دارد و باید دولت برای این امر تلاش کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.